Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen formiddag drar jeg til Aremark for å hente bilen på ESS, har kjøpt med såkalt TS2 kit. Med i overkant 350hk og masse nm.

Skal også få montert ny sachs clutch av dem.

Her kommer den beste delen, har kjøpt med ett 1 tall og ett 6 tall. Skal stå 316ci bak på bilen. Hehe, sleeper.

Før noen kommenterer så vet jeg at det ikke finnes e46 316ci, men det er litt av poenget at de som faktisk vet at det ikke finnes skal begynne å lure litt.

Blir kjørt ned dit av en e46 m3 så blir artig å se om det er noen direkte forskjell.

Skal ta noen bilder i morgen hvis noen er interesert.

Unnskyld hvis du ser på dette som gloating. Men jeg er stolt som en hane :)

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Før noen kommenterer så vet jeg at det ikke finnes e46 316ci, men det er litt av poenget at de som faktisk vet at det ikke finnes skal begynne å lure litt.

Beklager, men jeg måtte kommentere denne. :D

Det ble faktisk produsert 316Ci, men kun for Hellas og noen andre land. :)

Litt på samme måte som dagens (e9x) 316i, denne finnes også bare i noen få land.

Ellers må jeg si at jeg missuner deg litt. :D

Kunne gjerne tenkt meg kompressor selv, men å gjøre det på en 320 synes jeg ikke er verdt det, da man heller kan bruke pengene på og kjøpe en original bil med den samme effekten.

Skrevet

Kompressor er gøy! :) Ble som en ny bil etter ESS fikk en finger med i spillet på min! De gutta har skikkelig peiling!

Skrevet
Det hørtes jo morsomt ut.Hva kommer herligheten på om jeg kan spørre og skal du godkjenne dette?

Det kom på 63k og det skal ikke godkjennes.

Det ble faktisk produsert 316Ci, men kun for Hellas og noen andre land.

Det viste jeg ikke. Men håper uansett på å få lurt noen.

Kompressor er gøy! Ble som en ny bil etter ESS fikk en finger med i spillet på min! De gutta har skikkelig peiling!

Enig! også kan de det å sette kunden i fokus.

Gøy med sleeper Tror han i M3en skal slite litt

Han på ESS sa at en orginal e46 m3 ikke hadde sjangs. Så får håpe det stemmer.

Skrevet

Med tanke på at en orginal e46 m3 har ca 300hk på hjulene, så skal man ikke se bort ifra at den må se seg frakjørt av "lillebror"...

Skrevet

hvordan gjøres dette i praksis ang eu? demontering ved visning og ny montering etterpå,rekner med at bilen er nyvist nå,men om 2 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...