FredrikE24 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Selv har jeg sansen for Biltema verktøy da jeg VEIT at det er tengtools, på jobben kjøper de inn tengtools som er svindyrt iforhold Helt likt mitt biltema verktøy 10 års garanti og holder som faen! Si hadebra til brekte fastnøkler og sprekte piper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Selv liker ikke jeg helt hvordan det føles å holde i biltema verktøyet. Bruker mye bacho på jobben, tåler mye. bruker 1meters latmansarm av og til og det holder som bare det. Personlig ville jeg handla bacho settet 106 deler for 2000kr på jula. nesten alt man trenger i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Eneste man mangler i det settet der er en 1/2" og en 1/4" latmann, lett for å ødelegge skrallene om man bruker for mye makt på de Skal det også nevnes at skrallene i det bacho settet er helt likt biltema sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 vet ikke om det er helt samme som biltema. har en liten sett fra biltema privat. ikke noe imponert egentli. JEg har brukt 1/1.5meters latmansarm(rør) på den største skralla før uten at den knekker eller noe Den lille har jeg opplevd at den kan bli litt dårli over tid. Driver mye i industri så da er det ofte at bolter m20 eller noe sitter jævli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Bruker Bachoskraller på jobben, disse for gjennomgå i hytt og pine... Har bare blitt litt slarkete, men fungerer fortsatt. Har også noen skraller som skrur igjen med moment, skal sjekke hvilket merke det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Bacho har jeg ingenting negativt å si om igrunn, kjøpte ett sett på jernia for ca 6 år siden. De har kjørt slike 1200 kr tilbud på disse settene iallefall siden da. Ser noen nevnte latmann, det går jo ann å sette sammen den lange, å den korte 1/2" forlengeren, da har man jo en grei arm å ta i med. Fikk forresten fortalt av Proff Partner at Bacho og Ironside er laget på samme fabrikk, han fortalte meg navnet på fabrikken også, men dette har jeg glemt. Var snakk om verdens største blankverktøy produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Det som er det fine med 2010 er at vi har fått enormt press i markedet, og kinakopier (som ikke skulle vært lovlig) blir tilgjengelige i vårt marked, mange av de vanvittig høy kvalitet (i forhold til prisen). Man kan kjøpe fire sånne sett før man handler ett "kvalitetssett". Verktøy er også en individuell sak syns jeg. Verktøyet må være godt å jobbe med, og med forskjellige størrelser på hender og armer er det f.eks ikke alle som liker samme verktøyet. Selv handlet jeg et Makita sett til 2000kr engang som jeg brukte i et par måneder før jeg videresolgte. Etter det har jeg kjøpt meg to sånn 1300kr sett fra Biltema, ett som ligger permanent i verkstedet, og et som ligger permanent i bilen. Kjempeskraller og piper, sett bort fra at 13" pipa skulle jeg hatt i 3/8". Så har jeg litt ymse kompenseringsdeler for å spesialisere mitt verktøyskrinn opp mot hva jeg bruker mest. Tror ikke jeg har oversteget 5000kr i verktøy ennå, og jeg føler jeg har i overflod. Sjansen for at den average nordmann roter bort verktøyet sitt innen 10 år er større enn at det går i stykker. Bitsene til Biltema er en vits, og noe de egentlig bør slutte å selge. Har vært 4 ganger å bytta bits som gir etter, men jeg gidder ikke mer (har fått nye uten diskusjon hver gang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Synes også det var ett dårlig kjøp ja, kjøpte selv før jul ett verktøysett fra Northmark med 12 års garanti på Netthandelen. Ga 1200,- for det http://www.netthandelen.no/visProdukt.a ... ntID=56865 Har det sette jeg også, den lille skralla tok kveld etter noen få gangers bruk, så den suger, men resten er greit nok til hobby bruk. Får ikke mer jalla verktøy en det merke der, auropris verktøy er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Siden jeg stortsett kun har turt å skru på skrotbiler har jeg i alle år brukt det største settet fra Europris. Har hatt lange rør på skralla og hoppet med mine 125kg uten at skralla har tatt skade av det. Den er like tight som dagen jeg handlet settet. Tror jeg betalte 4-500kr for det for 7-8 år siden. Nå nylig handlet jeg dette Teng Tools settet på tilbud, blir spennende å se om jeg blir like fornøyd med det. Liker å ha verktøy i bilen, derfor måtte jeg handle ett sett til når Ladaen fikk det gamle Europris settet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Kjeden ProffPartner har i disse dager tilbud på et Bacho-sett til ca tusenlappen, skrallenøkler m.m. http://www.proffpartner.no/text/59/Kampanje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Det Bacho settet der selger som bare det her har fått masse gode tilbakemeldinger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Kjeden ProffPartner har i disse dager tilbud på et Bacho-sett til ca tusenlappen, skrallenøkler m.m. http://www.proffpartner.no/text/59/Kampanje Jeg kjøpte nettopp dette settet for noen dager siden som supplement. Veldig forseggjorte deler. Pipene er i fin Bacho stil snittet til å ikke være større en høyst nødvendig. Også har den f.eks 13 pipe både i stor og liten str, som er et stort pluss for oss BMW motorskruere. Eneste ankepunktet er at jeg syns store skralla er litt ubehagelig å holde i, litt for klompete. Men igjen, mye strammere og mindre slark enn biltema skrallene. Bitsene har jeg ikke prøvd ut enda, men en kjapp test tilsier at de ikke er spisbare slik som enkelte biltema bits er (de gir etter så fort du skraper de mot noe hard ) Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Bacho er veldig bra! Har hjemme noen forskjellige Stahlwille-sett som jeg er meget fornøyd med, skal sies at jeg ikke vet hvor de er kjøpt eller pris, da jeg har fått disse fra min far. Kan anbefale Stahlwille på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå