bmwZ Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Synd å se at du skal selge Z4en Men må man ha mer plass, så er det nå en gang sånn... Har ett spørsmål angående baklyktene dine. Vurderer selv å sote hele lykta mi, tror du det er mulig med folien som du har brukt? De skal ikke være svarte, men litt mørkere enn de er orginalt Det ser bra ut på din ivertfall... Siste ting.. Ser du skriver 1335kg i annonsen din, en Z4 2.2 veier etter alt jeg har lest 1250kg eller 1325kg inkl fører og baggasje (67kg fører og 8kg baggasje). 1335kg er det 2.5i inkl fører og baggasje som veier. Bare ett tips til annonsen din Lykke til med salget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Tror det vil fungere bra med slik folie ja. Det er jo ikke mange vinkler og bøyer på de lyktene, så det burde ikke være noe problem å legge pent. Du har rett ang vekt! Egenvekt: 1250 Totalvekt: 1550 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Hvordan er interessen for bilen? Er lysten på Bmw igjen og din ser jo meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Bare 1250kg? Har du kjørt den på vekt? Det synes jeg hører overraskende lett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Noe respons på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Ikke så mye respons nei. men årstiden og været taler jo ikke min sak, selv om det er den beste bilen jeg har kjørt på glatta noen gang Egenvekten er 1250 i følge papirene ja, så det er en lett og fin bil! Haug: Send meg gjerne en mail eller PM, om du går med tanker om grombil Selv ble jeg totalt solgt første gangen jeg satt meg inn i passasjersetet på den en kald februardag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Bilen kan sees utenfor Stenshagen i Oslo i morgen kveld, på lanseringen av den nye 5-serie touringen. Prøve å få napp med noen salgsplakater i vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Jeg er i det prutbare hjørnet om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Da er den solgt til hyggelige og entusiastiske mennesker. Gjenstår bare noen formaliteter, og litt småfiks på bilen før den overleveres. Det markerer en ny fase i livet! Husk det alle unge mennesker her! Det kommer tidsnok en tid for å kjøre stasjonsvogn/diesel/familiebil. Nyt sjansen mens dere kan og kjøp noe som appellerer til kjørelyst og glede mens dere kan! Neste sjanse nå er når barna flytter ut igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 ":1hoh6em5]Husk det alle unge mennesker her! Det kommer tidsnok en tid for å kjøre stasjonsvogn/diesel/familiebil. Nyt sjansen mens dere kan og kjøp noe som appellerer til kjørelyst og glede mens dere kan! Neste sjanse nå er når barna flytter ut igjen! Kunne ikke sagt det bedre selv. "kondolerer" med salget. Tror nok at kjøper får seg en meget flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Takk for det. Det er en tung stund... Hehe, akkurat nå føler jeg det blir deilig med en større bil. Den har hatt sine begrensninger i det siste, i tillegg til at dama begynner å få større og større problemer med å komme inn og ut av den. Jeg tråler finn etter noe bra å kjøpe, men er fremdeles veldig usikker. Biljakten kan følges her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=162373 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Da har du nok en gang mulighet til å få deg en utrolig stilig Z4 igjen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50246476&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Ser den har steget litt i pris i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lumin Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 Hei, Tenkte det var gøy og legge ut bilder av bilen 10 år etter du eide den. Bilen er nok nesten like fin. Marius2002, Mathiseen, hanssae og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2020 Nice! Til og med NSK-merket og sotingen av blinklysa bak har holdt seg pent! Ikke dårlig! Du kommer til å kose deg masse med denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå