sveigis Skrevet April 18, 2018 Share Skrevet April 18, 2018 Skjønner godt du koser deg jeg . Ultra kule biler som jeg elsker liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 19, 2018 Forfatter Share Skrevet April 19, 2018 Dagen plan var å montere nye stoler, litt lyd og fikse fronten. Halve dagen gikk til fronten ingenting passer da den er litt ut av vater foran her og ene feste til fangeren er helt trøkt inn... så ble mye knoting, hammrimg, kapping borr, skruer ++ meeen nå er den på ( ikke helst strøken passform eller stand men matcher resten av bilen så nå er fronten grønn og svart. Skal lakke det grønne sort senere danskiii og Amarios reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 20, 2018 Forfatter Share Skrevet April 20, 2018 (endret) Racer bil må ha racer sete recaro fra Ritmo arbath 80tals stil . Montere passasjer stolen senere da den er moddet på kontorstol understell så må få kappet den løs. Kledde bilen veldig bra! Endret April 20, 2018 av liffi danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 20, 2018 Share Skrevet April 20, 2018 Satt som ett skudd 👌 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 21, 2018 Forfatter Share Skrevet April 21, 2018 (endret) Fikk modda om denne kontorstolen fader å pent dette ble! fikk montert belte også. Bare få sveiset på nye fester til selve belte låsen. Endret April 21, 2018 av liffi viggo E34 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 Tøft! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 Wopaaah viggo E34 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Får se om man får litt mer fart på denne m50’n da 😛 om det blir montert nå i dommer eller vinter på en b25 er litt uvist. danskiii og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2018 Kledde faktisk diamant hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2018 Her skjer det pent lite men noe. Skrot18 står og venter på motoren sin. Turbokittet ble solgt og ny motor er innkjøpt. B28 med litt ymse deler blor også 540 bakstilling så kanskje den holder noen runder på E30meet. 535’n står fremdeles på lager. Tok en titt på’n når M5’n ble satt inn for vinteren. Var ogdå å hentet nye felger til den her i helgen. Ble noen Rc 090 som jeg synes kler e28 meget bra. Skal ha «org» utsende med tidsriktige hjul å noen senkefjærer bare da det skal brukes ble også i samme slengen i helgen avtalt enda et spontankjøp🙄 ... ikke at jeg har nok fra før men alltid hatt lyst på en slik, så dette skal bli sommerbil (nr 3 ) ??? Må vell ha en 7 serie i sammlinga også. danskiii, norbakken og viggo E34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Rc felg passer alle gamle Bmwer ,så her gjorde du alt rett :). v12er ja,det er jaggu tøft .:). I 1999 kjørte jeg en 1992 modell 750 og det var så digg at . Nå er det bare for kamerat Kilemo å skaffe seg en e32 med ødelagt motor og klaske denne oppi. Ps tror vi to har tålmodige koner :):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Er vel en komplett bil han har kjøpt @sveigis liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2018 10 timer siden, sveigis skrev: Rc felg passer alle gamle Bmwer ,så her gjorde du alt rett :). v12er ja,det er jaggu tøft .:). I 1999 kjørte jeg en 1992 modell 750 og det var så digg at . Nå er det bare for kamerat Kilemo å skaffe seg en e32 med ødelagt motor og klaske denne oppi. Ps tror vi to har tålmodige koner :):) V12 er tøft ja. Er komplett bil dette. Norsk 750il . Så planen er og kose seg med denne til sommeren ja, hu frøkna hjemme har vell igrunn gitt opp å bry seg med hvs jeg kjøper å driver med innen bil. Så lenge E61 funker å har diesel så er hu relativt fornøyd ! sveigis og danskiii reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 4, 2018 Share Skrevet Desember 4, 2018 Å fader trodde det var kun motor :). Det samme som her da . Så lenge til enhver tid familiebil funker ,så sier hun ikke stort :). liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå