Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

":e6nqr2jj]Siste ukers interessante jeg har på kamera:

37lkrph0qijkngn20l00.jpg

ghb9t3x86a66nx3t6pxo.jpg

Elendig bilde, men denne bilen er strøken :)

Den hvite E39 med sort tak mener jeg ligger til salgs på finn.no, mener jeg så denne der idag ja. Er visstnok porsche hvit ihht annonsen?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent kvart på 8 i dag morges, kunne man se en Alfa Romeo Montreal i godt driv på e6 ved Vestby, retning Oslo. Dessverre så prioreterte jeg kontroll over min bil fremfor bilder av den. Jeg skjønner at jeg muligens prioriterte feil.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent kvart på 8 i dag morges, kunne man se en Alfa Romeo Montreal i godt driv på e6 ved Vestby, retning Oslo. Dessverre så prioreterte jeg kontroll over min bil fremfor bilder av den. Jeg skjønner at jeg muligens prioriterte feil.

:)

Alfa Romeo Montreal er en designstudie av rang... fantastisk kul selv med falske ventilasjonsslisser på sidene bak og sjalusi foran forlyktene... design über alles... 8)... Dessverre bygges det ikke slike biler lenger.

8b9b9xws92ofxw5xjj12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var på Voss for ca 1 måned siden. Usikker på specs osv ..

Men eit fint dråg ;)

fdktjh0qewty9im90slj.jpg

rq09gilha372ip5b9cki.jpg

ikkje veldig glad i felgvalget, men.. =S

Noe specs:

2003 645cia, bruktimportert 2006.

De samme to bilene (6-serien og Imprezaen) hadde jeg bak meg fra Midtun og etter hvert foran meg når vi svingte inn på RV7 retning Kvamskogen sist søndag. Mulig de skulle ta den lange veien til Voss denne helgen?

Tipper estorilskreppa vet hvem de er siden logoen til ene stedet hun jobber står på Imprezaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en matt sort Ferrari med blanke røde striper over midten igår. Husker ikke om det var en 360 eller en 430, men uansett, er vel ikke så mange "flatt black" Ferrarier her til lands? :P

På NSK-treffet var det en matt sort, med hvite striper:

3523224564_f532e92f31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3ngjndzs]
Spotta en matt sort Ferrari med blanke røde striper over midten igår. Husker ikke om det var en 360 eller en 430, men uansett, er vel ikke så mange "flatt black" Ferrarier her til lands? :P

På NSK-treffet var det en matt sort, med hvite striper:

3523224564_f532e92f31.jpg

Så den står til salgs på Finn.no, mulig det er mer enn èn flat black Ferrari her til lands. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...