Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange ikke-japanske sportsbiler blir eksportert ut av Japan fordi de bilinteresserte japanerne tar latterlig bra vare på dem... Stor interesse fra internasjonale bilsamlere.

Skrevet

Spottet denne i Breivika i Tromsø. Noen som vet hva det er? 

Noen som vet hva slags sak denne er? Første som slår meg er en 60/70-talls kitcar bygd på Corvette C3...

Skrevet

Så en svart Active 2 Tourer (eller hva den heter) i Oslo i går. Jeg ble trist. Den har form som en tjukk MPV uten fnugg av spenning.

Har klart å fordøye X1, har fortsatt mareritt om 3/5 GT og nå får vi se hvordan dette går da.

Skrevet

Helt orginal rød Nissan 200SX (S13) på Kokstad i Bergen, mulig en av de første modellene siden den hadde den gamle front fangeren + de gamle felgene. Føreren var en eldre mann (rundt 70?).

Og en hvit 6-serie (E63) med Hamann emblemer.

Skrevet

Står en BMW i8 hos Bavaria Stavanger nå, rå bil! Er pre-production så går ikke ann å kjøre den, uheldigvis, men kommer en i oktober og da skal det kjøres! :D

Skrevet

kappkjørte litt med en G63 AMG istad. Ingen av oss ga på noe voldsomt (holdt oss like ved fartsgrensen), men med en gang jeg ga på fløy den forbi for så å bremse ned igjen :P. Er mektig imponert over hvor bra den klarer seg i svingene med tanke på at den veier like mye som månen :o. Trodde nesten den skulle tippe over det ene øyeblikket haha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...