RobertGråwe Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 MX5 er vel virkelig ikke noen ettertraktet bil, er det? Sjefen har en.Sportsbilen kaller han den, når jeg kalte den for frisørbil, forstod han ingen ting.
Fredrik Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 MX5 er vel virkelig ikke noen ettertraktet bil, er det? Sjefen har en. Sportsbilen kaller han den, når jeg kalte den for frisørbil, forstod han ingen ting. Saken er at det egentlig er du som ikke har forstått noen ting av hvor bra MX-5 i realiteten er som sportsbil. I disse dager kommer det en ny generasjon MX-5 på markedet og det er verdt å merke seg at stort sett hele motorpressen venter på å komme bak rattet på akkurat den bilen...
Gabz Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Kjøreegenskaper>kraft/effekt. Utrolig kjøreglede i de bilene. Var skeptisk selv, helt til jeg kjørte en. Da ble jeg så forelsket at jeg kjøpte en selv
Fredrik Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Jepp... jeg kjøpte en helt ny MX-5 "Miata" da den kom på markedet i 1990. Min MX-5 var en av ca. 40 biler som Kolberg Motors (Mazda) tok inn til Norge før den offisielle introduksjonen noen måneder senere. En fantastisk kjøremaskin på alle måter... utrolig mye "fahrfreude" for pengene...
Gabz Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Haha, absolutt. Jeg har 116hk (1.6L) i en lav og liten bil på 950kg, så har det veldig morro med det, selv om det fort kan fremstå som ganske stusselig for uvitende. Selv om jeg er noen cm unna 2 meter i høyde. Og går man lei så kan man slenge inn turbo eller kompressor og leve lykkelig alle sine dager Gleder meg til min første sommer med MX5 nå.. Svingene B-veier, gode sommerdekk med masse veigrep og taket nede
Weiders Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Nå kommer det et langt innlegg, men håper noen setter pris på noen av observasjonene jeg har gjort rundt om kring. Denne heter Lillegul og er en av Norges mest kjente og raskeste Mustanger, ifølge eieren. Så denne da jeg var på grisefylla i en liten svensk by på vestkysten kalt Kungshavn. Dette er bilen til en venninne av moren til en kompis, syns Mercedes har vært heldige med designet på nye SLK Smakløst harry Supra sett på Skjeberg togstasjon. Gammal femmer som ikke fikk med seg midtdeleren på Røa Deilig Challenger sett på parkeringsplassen til Biltema på Rud Snasen Monte Carlo blå E39 M5 i parkeringshuset på Sandvika storsenter Nydelig, urørt perle av en E30 på Joker Holmenhavna E39 som hadde sin siste kjøretur på E18 retning Moss. Sjåføren svingte unna et rådyr og rulla rundt to ganger. Volvo 164 med en eier som ikke er så nøye på småskader på Slemdal Ferrari Testarossa på et industrifelt i Jessheim Her gikk det vel litt for fort på en eller annen åker i utkanten av Jessheim sentrum. Sjelden og kul bil, spør du meg, sett på Tjuvholmen. Honda CRX Fremragende eksemplar av en W126 Trailer i grøfta ved Djupedalstoppen Fantastisk Charger observert på amcar-treff ved Årnes Gammal herjebil som stod og råtnet på en øde parkeringsplass på Holmenkollen i mange uker. MINI John Cooper Works GP, eneste i Norge. Denne hadde vi det gøy med så lenge det varte. Primera med en heller improvisert parkering på Aleksander Keillands plass Fiat Panda i parkeringhuset på Aker Brygge. Artig bil Gamle firmabilen. Fytti grisen for et råskinn Noen som ser hvilken bil dette er fra? Dette er den første av den siste generasjonen MINI som satte sine dekk på norsk jord. For båtinteresserte: Riva. Bare treverket er nok til å gå fra kjerringa Røff E92 på Jernkroken på Økern. Sikkert noen her inne sin. Chuck Norris i bilform på andre siden av GS Bildeler på Helsfyr W211 Grorud-edition Subaru Impreza WRX, en kollega sin. Fantastisk turbolyd i denne Magisk M5 observert på Brynsenteret idag. EDIT: Ser nå at noen av bildene er skjeve, aner ikke hvordan jeg gjør noe med det. Shattered, Daniel., e30_joakim og 4 andre reagerte på dette 7
Gabz Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Flott liste med spottings det der, du! Hørte vel til en R8, det motorrommet der.
Daniel. Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Så en W124 pickup i Åsane tidligere i dag. Husker den lå på finn.no en stund tilbake. Så ganske bra gjennomført ut, bortsett fra en liten vinge som overhodet ikke passer inn
Clevion Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Sixten Wergeland, den X5 M50d'en er ikke tilfeldigvis sivil politibil?
Weiders Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Flott liste med spottings det der, du! Hørte vel til en R8, det motorrommet der. En fagmann! Selv er jeg ikke overbegeistret for Audi men akkurat R8 er veldig ok. Sixten Wergeland, den X5 M50d'en er ikke tilfeldigvis sivil politibil? Hvis grisen har begynt å kjøpe bruktbil skal du ikke se bort ifra det. Jeg fikk dessverre glede av denne i bare litt under tre måneder fordi jeg skulle benytte meg av et smutthull i lovverket rundt km-stand ved import, omregistrering osv osv hehe Her er enda et bilde: Helt fabelaktig bil. Glemmer at det er diesel med en gang man flesker på.
Bimmer fan Skrevet Februar 4, 2015 Skrevet Februar 4, 2015 Den e92 e30 meet bilen der ser jeg stadig vekk!!!
Clevion Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 En fagmann! Selv er jeg ikke overbegeistret for Audi men akkurat R8 er veldig ok. Hvis grisen har begynt å kjøpe bruktbil skal du ikke se bort ifra det. Jeg fikk dessverre glede av denne i bare litt under tre måneder fordi jeg skulle benytte meg av et smutthull i lovverket rundt km-stand ved import, omregistrering osv osv hehe Her er enda et bilde: IMG_1978.JPG Helt fabelaktig bil. Glemmer at det er diesel med en gang man flesker på. Møtte på X5 igår med blålys, fikk ikke med meg hva skiltnr var, men fikk med meg BS, møtte den litt før Ski, han kom fra Askim ca
Weiders Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 jah..... Haha! Kjørte nettopp forbi den. Den ser om mulig enda mer fryktinngytende ut på nært hold. Stakkars bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå