Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Vil du fortelle meg hva en scagliatti f430 er? :roll: Eneste ferrarien jeg vet om i de senere år som har fått Scaglietti -betegnelsen er 612..

...også heter det ikke F430 Scuderia heller, men 430 Scuderia. Men så er Ferrari generelt mongo på å gi navn til bila sine, så misforståelser skjer...

Og kalle en R35 GTR for en supersportsbil... :lol: Kall den heller for en japansk Corvette, så er vi enige. Og btw, R34 GT-R trimmet av Mines, takk!

Så disse bilene for en stund tilbake siden. Bildene er fra Hvaler.

Er ikke det en hytteplass på Østlandet? Mener det... Har en kompis som har fått seg kjæreste som pleier å dra dit... Kommer alltid tilbake og forteller historier om alle de store båtene/hyttene/bilene han hadde sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en hytteplass på Østlandet? Mener det... Har en kompis som har fått seg kjæreste som pleier å dra dit... Kommer alltid tilbake og forteller historier om alle de store båtene/hyttene/bilene han hadde sett...

Jo, stemmer det. Ligger rett utenfor Fredrikstad. Holder til der selv på sommeren. På en varm sommerdag på Skjærhalden på Hvaler er den nesten ekstremt hva du ser. Ferrari F430, Bentley, Stordalens Mercedes SLR, en svart Gallardo, Cayenner og diverse Mercedes AMG biler er "rekorden" jeg har sett på en helg :D Ikke sett så mange BMW'er som er verdt å legge merke til egentlig. Noen X5'er og X6'ere, men ingen M'er.

Legger også ved et bilde fra Hyde Park i London fra sommeren + noen andre godsager fra samme tur (: Trykk for å zoome inn (:

I front ser vi en Jaguar etterfulgt av en Bentley, en Rolls og en Porsche. To stk. Mercedes S klasser kom rett etter den Porscha.

7ueaty6b8vs9g1itznhq.jpg

Ferrari til venstre og en Mercedes S til høyre. Så faktisk to Bugatti Veyron i samme gata litt tidligere.

67v8tws5kdq5j2gou3fb.jpg

vgucp8d99m22i2zj2vkj.jpg

9trp1nhbj3qd6hlkeskc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en hva jeg vil si STRØKEN E28 idag på vei hjem fra Oslo :) Sølvfarga, lav og noen fine felger. Sota ruter.. Mener den er et par sider baki her.

Rett bak var en lyseblå/grå (?) eldre BMW. i farta så det ut som en 2002, med noe grønt på. Noen andre som har sett denne, eller er jeg helt på jordet? :D

Jeg kjørte da mot Sandefjord, der hvor du kan ta opp mot Sande N eller Sunde N. Om det er det det heter der , er dårlig til å huske stedsnavn :D Ved 18:30 tiden. Noen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men countach 5000s latterliggjør alt som har blitt produsert etter uansett..

Ferrari har nok stadig et overtak i forhold til Lamborghini... Ferrari 458 Italia... (for et kult navn) er etter min mening kongen på berget blandt superbilene med Porsche 997 GT2 RS på en god annenplass.

viewtopic.php?f=9&t=12251&p=1680613&hilit=ferrari#p1680613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...