dutten Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 spotta en lancia delta hf intergrale 16v på lillehammer igår.. denne er også til salgs og så ganske fin ut vurderer og kjøpe den og ha den som kosebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Har skjønt at de går som F og henger seg på det verste av biler som F og Gjør det gjør det gjennomfør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 En av bilene vi skrudde litt på i dag. Fronten kan dere bare tenkte dere... Julian sin, er det ikke? Julian sin ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 noekult: en kompis av meg kjenner eieren og den har visst blitt brukt godt men dog 50 000 kan da ikke være ille?? se om jeg ikke får kasta ut et bilde jeg tik av den straks.. må bare få konvertert ifra raw til jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Noe "småtteri" faren min kom over etter et møte idag. Gikk ut av NHO og vips, der stod Bård Ekre (medeier/leder i Koenigsegg). Og enda et smykke som stod utenfor NHO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Så denne på ferja mellom Horten og Moss i går, sikkert på vei til Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Mener det var 7er'n til "sjøbuse" her på forumet jeg spottet før i dag, i Fredrikstad området. Er ikke så kjent der, så vet ikke hva det heter der. Var vel i 3tia elr no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Så denne på ferja mellom Horten og Moss i går, sikkert på vei til Rudskogen viewtopic.php?f=11&t=115335 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Spotta denne utafor jobben for litt siden. Godkjent med 5l V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Den opelen der ligger vel ute til salgs. Fikk litt hakeslepp i dag da jeg møtte en Peugeot 504 coupe. Har aldri sett en live før. Det er en veldig sjelden bil i allefall i norge og til en peugeot å være er den ganske så elegant Litt om 504 generelt her http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_504 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Se hva jeg spotta gjemt i Valle området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 spotta en meget tøff hvit e39 med sota ruter helt fram og noe stickers på døra i kristiansand i kveld, fint sekserbrøl og gjennomført bil.. sett den to ganger i byen der i det siste... noen her?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Har spotta en hvit hamann 6-serie noen ganger nede på vestkanten i bergen dei siste dagene. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Denne 6eren var på Våler. Fikk tatt noen in motion bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Var ute å kjørte i sentrum i stad. Jeg kjørte inn en gate, der så jeg en "hjemme lakka sort" lettmotorsykkel som kjørte. Neste avkjørsel kom det en sort Audi A6 kjørans rett ut, og skrudde på blålysa, og stoppet føreren av lettsykkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå