Wacman Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 På det bildet der er den for øvrig senket litt, det er den ikke nå. Mye mulig det var meg du så ja, er en del rundt i traktene der. Må vre noen andre som har grå E28 der ute også, blir stadig hilst på av "rånere" jeg ikke kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ForesT Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 En morgon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Det er deg det ja Wacman! Spotta deg en del innover i rushen på E18 retning Oslo bla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Ikke noen særlige bilder på denne pc'en, men det er den nærmest i bildet her; det var jo fint stuk der sånn da! du skulle hatt den sånn flott "originalstuk" syns jeg. Møtte forøvrig en sort "originale" e28 i dag med matt svart panser, noen her? ved buskerud storsenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 I går så jeg faktisk en Mercedes-Benz SLS AMG ved avkjøringa før Rælingstunellen. Drøye minuttet senere kom det en Mercedes-Benz SLR McLaren... Kan jo ikke nekte for at de begge er staselige biler, men SLS er jo virkelig kremen. Undrer på når BMW skal komme med en skikkelig SLS killer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Det er deg det ja Wacman! Spotta deg en del innover i rushen på E18 retning Oslo bla. Hehe, da må du være oppe tidlig om morgenen - jeg pleier å være på jobb til 6. Men ja,kjører den veien hver dag, Asker-Oslo-Asker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Hmm rart, møtte deg mot Oslo(kjørte forbi deg i kø) i ettermiddagsrushen.. Lenge siden dette altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 hehe, kom ut rett foran wacman i kø helt random ved påkjøring e18 mot asker fra holmensenteret for en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Spotta en Audi TT RS med blondine i 20-åra bak rattet i dag. Fy faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Spotta en Audi TT RS med blondine i 20-åra bak rattet i dag. Fy faen... Audi TT RS er vel ikke noe å sikle over? finnes mye kulere biler enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Spotta en Audi TT RS med blondine i 20-åra bak rattet i dag. Fy faen... Audi TT RS er vel ikke noe å sikle over? finnes mye kulere biler enn det Nei, men dama var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Kompis i Berlin har akkurat bestilt seg en TT RS. Om ikke selve bilen er så voldsomt kul, så har den fått Audis nye 5 sylindrede motor og man kan ane lyden fra de legendariske urquattroene i den. Få nye biler som matcher den lyden. Dessuten henger den med R8 V10 på svingete B-roads..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 I går så jeg faktisk en Mercedes-Benz SLS AMG ved avkjøringa før Rælingstunellen. Drøye minuttet senere kom det en Mercedes-Benz SLR McLaren... Kan jo ikke nekte for at de begge er staselige biler, men SLS er jo virkelig kremen. Undrer på når BMW skal komme med en skikkelig SLS killer... Jeg møtte en SLR McLaren på Trondheimsveien ved Alnabru. Sikkert samme bil. Nok til at jeg snudde meg Ellers så har jeg disse på mobilen: Lillestrøm: Sagene: (er nok ikke en ekte brabus... Kun styling) Kjøpmannskjær (Tjøme): (Z4'en parkerte ved siden av broren sin på Kiwi) Jobbgarasjen holder seg ved like: (Boxster i samme konfigurasjon som min Z4. Svart, rødt interiør og oransje blink) På andre siden: 996 Carerra 4: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Ferrari California forbi Aker Brygge i morgentimene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Det likner veldig på Californiaen til en bekjent. Rålekker bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå