Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

I går så jeg faktisk en Mercedes-Benz SLS AMG ved avkjøringa før Rælingstunellen. Drøye minuttet senere kom det en Mercedes-Benz SLR McLaren... Kan jo ikke nekte for at de begge er staselige biler, men SLS er jo virkelig kremen. Undrer på når BMW skal komme med en skikkelig SLS killer... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis i Berlin har akkurat bestilt seg en TT RS. Om ikke selve bilen er så voldsomt kul, så har den fått Audis nye 5 sylindrede motor og man kan ane lyden fra de legendariske urquattroene i den. Få nye biler som matcher den lyden. Dessuten henger den med R8 V10 på svingete B-roads.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg faktisk en Mercedes-Benz SLS AMG ved avkjøringa før Rælingstunellen. Drøye minuttet senere kom det en Mercedes-Benz SLR McLaren... Kan jo ikke nekte for at de begge er staselige biler, men SLS er jo virkelig kremen. Undrer på når BMW skal komme med en skikkelig SLS killer... :-k

Jeg møtte en SLR McLaren på Trondheimsveien ved Alnabru. Sikkert samme bil. Nok til at jeg snudde meg :)

Ellers så har jeg disse på mobilen:

Lillestrøm:

idjr91ept9duoevvq9fd.jpg

Sagene:

gcggat8e4ufteg37qkip.jpg

(er nok ikke en ekte brabus... Kun styling)

Kjøpmannskjær (Tjøme):

31dss018qp85xwnsdtem.jpg

(Z4'en parkerte ved siden av broren sin på Kiwi)

Jobbgarasjen holder seg ved like:

tj6swpww17tamvv5g5p1.jpg

(Boxster i samme konfigurasjon som min Z4. Svart, rødt interiør og oransje blink)

På andre siden: 996 Carerra 4:

delv6yoxi7qozvxpphmd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...