wicky124 Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Den m3`en er en kompis av meg sin...stemmer at den var eid før av ett bimmersmedlem...
Larsinnj Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Spotta en rimelig fet 7er på tur hjem fra jobb i sta. Ble ikke så bra bilde, men var clean/pen irl. Regner med den er her i forbildelsen med show'n shine treffet til Moldestuket.
Bare_egil Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Stripene i grillen, er de lakka? Var tøft ! Tror det bare er tapet på, har faktisk ikke sett så nøye på det
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 fant disse på shell: Det var ei svart Corvette C6 der og, men den sto parkert inn av noen kjipe biler dessverre. Camaroen og Cadillacen tilhører forøvrig samme kar som eier M3 CSL`n "min", lurer nesten på om både Corvetta og Viperen er hans også.. Vet han har ett par C6 og at han hadde en Viper GTS med kompressor for noen år siden..
Fredrik Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Eldoradoen er jo bare übercool... de moderne jetjagerne var oppfunnet...
knut_olestad Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Det som er enda kulere er at bilen ble henta hos 1 eier i usa etter hva jeg har hørt, og den har ikke gått mange kilometrene heller. Familien sitter også på en av de siste eldorado cabene som ble bygd midt på 70-tallet, og den bilen mener jeg huske var gått under 2000 km da de henta den..
-Roger- Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Spotta tonnevis av deilige biler i Oslo i dag, inkludert mye sjeldent som jeg ikke vet om engang. Det er alltid gøy Denne måtte jeg bare ta bilde av. E46 M3 med.........kameleon lakk. Vet ikke med dere, men det er ikke min smak hvertfall. Dette er faktisk samme bilen som jeg spotta forrige uke og la ut bilder av et par sider bak! Ja, jeg tenkte på det jeg også... Blir bare revet litt med av og til.Men da får jeg heller publisere et bilde av en m3 jeg spottet i går da
KristianF Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 BMW 850i, parkert i storgata i Molde... Feit bil gitt.
matsrh Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Spottet en Lamborghini gallardo på prøveskilt og en porsche 911 (gt?) av noe slag i molde igår!
knut_olestad Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Var det ikke i helga det var Moldestuket show&shine? Det kan nok forklare endel i såfall
[space] Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Har jo ikke kamera på jobb, men dagens så langt er en gul Gallardo, og utrolig nok en rød Viper cab. DET er det lenge siden jeg har sett! Ellers ble det prioritert (av andre) konfirmasjon istedet for NSKs vårmønstring i går. Håpløst... Edit: Da kan jeg legge til en nydelig British Racing Green Jaguar E-Type og en sølvgrå Ferrari California. Muligens Autostrada sin: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27214346
matsrh Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Ja, stemmer det knut! Har sett flere gromme traller iløpet av dagen også!
wicky124 Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 spotta denne for litt siden....kvalm bil....verre bakfra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå