Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

fant disse på shell:

fk29efb7pxdcxhjsbcxc.jpg

sc7vv9b50cuqrjk1p9ye.jpg

7lq653paf1kaqdme5d59.jpg

Det var ei svart Corvette C6 der og, men den sto parkert inn av noen kjipe biler dessverre.

Camaroen og Cadillacen tilhører forøvrig samme kar som eier M3 CSL`n "min", lurer nesten på om både Corvetta og Viperen er hans også..

Vet han har ett par C6 og at han hadde en Viper GTS med kompressor for noen år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er enda kulere er at bilen ble henta hos 1 eier i usa etter hva jeg har hørt, og den har ikke gått mange kilometrene heller.

Familien sitter også på en av de siste eldorado cabene som ble bygd midt på 70-tallet, og den bilen mener jeg huske var gått under 2000 km da de henta den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta tonnevis av deilige biler i Oslo i dag, inkludert mye sjeldent som jeg ikke vet om engang. Det er alltid gøy :)

Denne måtte jeg bare ta bilde av. E46 M3 med.........kameleon lakk. Vet ikke med dere, men det er ikke min smak hvertfall.

7indok1960ebrbpn88nn.jpg

Dette er faktisk samme bilen som jeg spotta forrige uke og la ut bilder av et par sider bak!

Ja, jeg tenkte på det jeg også... Blir bare revet litt med av og til.

Men da får jeg heller publisere et bilde av en m3 jeg spottet i går da

f5aag145u5r1799y1o8p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke kamera på jobb, men dagens så langt er en gul Gallardo, og utrolig nok en rød Viper cab. DET er det lenge siden jeg har sett!

Ellers ble det prioritert (av andre) konfirmasjon istedet for NSKs vårmønstring i går. Håpløst...

Edit: Da kan jeg legge til en nydelig British Racing Green Jaguar E-Type og en sølvgrå Ferrari California. Muligens Autostrada sin: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27214346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...