Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Han bør få premie for stylingen, for å ha gjort en stygg bil til en bil kun mora kan elske. Og en smekk på fingern, for å ha satt på for store felger på en SUV (og senket bilen også?).

Fy! Puristen i meg gråter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge skilt nr er den røde en 318CI produsert november 2000. skal også være gullfarget.

den blå er en 328CI produsert desember 1998

E30`n du hadde lagt ut bilde av er en 325I laget i juni 1986. men det var muligens din egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge skilt nr er den røde en 318CI produsert november 2000. skal også være gullfarget.

den blå er en 328CI produsert desember 1998

E30`n du hadde lagt ut bilde av er en 325I laget i juni 1986. men det var muligens din egen?

ja e30 var min egen, trodde jeg hadde bilde av en jeg så tidligere men det var visst min egen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en slik en på Åndalsnes i dag, Roush Mustang:

h47uatu6r8zqqr57phbg.jpg

Hørte visst hjemme i Tomrefjorden etter hva jeg hørte.

Eigeren av dekk og felger som har denne, sitter kompressor på den :) han har i tillegg en ny dodge challenger/ camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt flaut at de bruker nyeste sjuern som drosje i oslo...(er fler i asker og bærum taxi..bl.a nye x5)

Hvorfor er det flaut? Sjalu? :lol:

egentlig ikke...det fører bare til at jeg kan kjøpe den bilen til en biiilliiiig penge om par år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefs-taxi spottet i Oslo i dag ettermiddag. BMW F01, svart... :shock:

Ser den står parkert på Manglerud/Ryen, ser ut til at eier bor der. Litt eldre mann ser det ut til.... ganske gromt å kjøre rundt i noe sånt. Med andre ord, de tjener vel litt penger på å kjøre drosje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt flaut at de bruker nyeste sjuern som drosje i oslo...(er fler i asker og bærum taxi..bl.a nye x5)

Hvorfor er det flaut? Sjalu? :lol:

egentlig ikke...det fører bare til at jeg kan kjøpe den bilen til en biiilliiiig penge om par år :P

Mange vil vel mene at når en 7-serie blir brukt som taxi undergraves både image og status i betydelig grad. Mercedes-Benz eiere får ofte slengt etter seg at de kjører taxi. Jeg husker en slik episode fra da jeg hadde en ny W124 230E og var på besøk hos en bekjent i Marbella området i Spania. Boligområdet er relativt eksklusivt (bl.a Sean Connery bodde/bor der) og selv om jeg parkerte helt etter oppskriften på gjesteparkeringen gikk det ikke mer enn en time før en vakt var på døren og lurte på hvorfor den utenlandske taxien sto parkert så lenge på området. Bare kødd selvfølgelig (manglet lapp i vinduet), men allikevel ganske illustrerende... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...