Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det som virkelig er interessant er at av alle bilene jeg har hatt er det faktisk vår tidligere Ford Fiesta 1,1 Mark II som jeg i relativ forstand synes er den beste bilen vi har hatt (dog etterhvert i skarp konkurranse med vår nåværende BMW). Forden var totalt uten problemer og den startet like lett i minus 25 grader som i pluss 30 grader. Den hadde også glimrende kjøreegenskaper på vinterføre. Med en vekt på kun 750 Kg kunne man faktisk på skareføre kjøre på skisporet 3-4 Km innover til hytta. Jeg skal hilse og si at folk ble noe overrasket når vi kom kjørende med Forden midt i løypa.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en jeg kjenner hadde en 2-dørs Granada. Senket, med US-blinklys, altså slik at de lyste hele tiden, masse ekstra måleinstrumenter i dashbordet og rødt lys i fotbrønnen, under setene osv. (Han er elektriker, så han likte vel å koble opp ting). Konstant Pink Floyd på stereon. Vi skulle på en hyttetur engang, og da hadde eksosanlegget falt av rett før. I alle tunneler var det ned med vinduene og godt med gass. Gromlyd! Når vi kom frem hadde liggeunderlaget hans (sånt standard til å rulle sammen) smeltet fast i gulvteppet i bagasjerommet. :)

Det ble visst litt varmt bak der uten eksospotta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3e1w97l1]Knipsa dette mens eieren(?) (gutt på rundt 30) og dama var på McD i Tønsberg

IMAG0299.jpg

Tipper dama var ei blondine, hvis det er samme bil vi snakker om her.

Hverdagskost å se den bilen i Skien for tiden. Har kommet en sølvfarget og nå, som kjører rundt på prøveskilt.

Om det er samme karen, så er det Emil! (Mener jeg han heter. Kamerat av kjæresten til min storesøster.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2zrc2tps]Sånn er det når en kjøper Audi. Treffer folk med lik bil overalt :)

Hehehehe, I see what you did there :wink: Tror folk her på berget var skikkelig lei Porsche som eneste ordentlige "hverdagssuperbil" for norske forhold, så da R8 kom så var det som om bønnene ble besvart :) Ikke at det er noe galt i det altså, hadde elsket å hatt en selv, men særlig ekslusiv (og dermed særlig spennende å spotte) i Norge er den lenger ikke; min ydmyke mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...