tonyku Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Alpina D3 Himmelblå metallic'ish spotta i Tromsø igår. Fikk ikke tatt bilde da kjærringa spillte Angry Birds på telefonen :S
Chris_ Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Noen her som kjørte sølvgrå E46 M3 på Rudskogen? Prøveskilter: CD11
Nautiluz Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 "Fant" denne i Fredrikstad forrige uke
S.Arnesen Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 se der ja. parkerte ved siden av den på Nordby forrige helg... ser rimelig macho ut
S.Arnesen Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Er vel ikke en ekte Alpina, dersom jeg husker rett... Mener dette er en dakaltrimmet 850i. Usikker... Bilder her (med bråkemusikk) http://www.tvboden.se/gallery.php Om de isåfall fucka-up en orginal B12 5.0 Alpina som var "laget", ikke "produsert" i 151 eksemplarer, om jeg husker rett, så skulle de i så fall ha vært pisket "way beyond" det punktet at de ville syntes det var "coooooolt" å bli pisket.... Di har ikke fucka opp noen alpina, den er bare bygget for å ligne en alpina. Har stått hos tv boden i mange år den der. Di har en forferdelig stygg z3 også, men den fortjener ikke å bli vist frem på noe som helst forum Viperen hans gikk vel på norske skilter. Viperen til Dolk her på forumet har vel trillet rundt på forhandler prøveskilt i all tid? ikke sett noe til den på en stund nå, men trillet ofte rundt her i distriktet før...
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 "Fant" denne i Fredrikstad forrige uke Fantastisk artig modell... gir skikkelig E30 M3 vibber...
Kjexx Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 "Fant" denne i Fredrikstad forrige uke Fantastisk artig modell... gir skikkelig E30 M3 vibber... Syns det er fint at det er koffert på de. Ikke combi variant.. For det er så utrolig stygt..
bmw-E30 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Så en gul 02 bakpå en bilfrakter på Stord, retning sørover på E39. Noen som vet noe om den?
Haukefer Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre Den der spotta eg og der, bilde ligge vell ett par sie tilbake! Du fekk litt bedre bilde enn meg då
Barca Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre Den der spotta eg og der, bilde ligge vell ett par sie tilbake! Du fekk litt bedre bilde enn meg då haha, kuult
ehrnst Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Driver å ser en Matt Svart Audi R8 her på Fornebu. Må se til å få tatt bilde av den, den er grom! Driver også å ser en BMW 5 serie 545i !!!! 545i'en er en E60 med islandske skilt,ikke sant? Har sett den utenfor jobben et par ganger. Sjeldent syn her til lands den der. Evnt henrike30+ sin:)
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 I dag så jeg en Mercedes-Benz E63 AMG T (touring) Den er grom den! Husker at Top gear gjorde en test mellom den og BMW M5 touring (e60) Den så slik ut :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå