Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel ikke en ekte Alpina, dersom jeg husker rett... Mener dette er en dakaltrimmet 850i.

Usikker... Bilder her (med bråkemusikk)

http://www.tvboden.se/gallery.php

Om de isåfall fucka-up en orginal B12 5.0 Alpina som var "laget", ikke "produsert" i 151 eksemplarer, om jeg husker rett, så skulle de i så fall ha vært pisket "way beyond" det punktet at de ville syntes det var "coooooolt" å bli pisket....

Di har ikke fucka opp noen alpina, den er bare bygget for å ligne en alpina. Har stått hos tv boden i mange år den der. Di har en forferdelig stygg z3 også, men den fortjener ikke å bli vist frem på noe som helst forum :lol:

Viperen hans gikk vel på norske skilter.

Viperen til Dolk her på forumet har vel trillet rundt på forhandler prøveskilt i all tid? ikke sett noe til den på en stund nå, men trillet ofte rundt her i distriktet før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre

8acqdv7o9p80n0u7puzt.jpg

2wmljp59dqgoez3vn37w.jpg

Den der spotta eg og der, bilde ligge vell ett par sie tilbake! Du fekk litt bedre bilde enn meg då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne i Tyrka, Alanya. Sykt hvor mange råe biler som kjører opp og ned gatene der, kan ikke sammenlignes med Norge! Fikk ikke tatt bilder av noen andre

8acqdv7o9p80n0u7puzt.jpg

2wmljp59dqgoez3vn37w.jpg

Den der spotta eg og der, bilde ligge vell ett par sie tilbake! Du fekk litt bedre bilde enn meg då :)

haha, kuult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ser en Matt Svart Audi R8 her på Fornebu. Må se til å få tatt bilde av den, den er grom!

Driver også å ser en BMW 5 serie 545i !!!!

545i'en er en E60 med islandske skilt,ikke sant? Har sett den utenfor jobben et par ganger. Sjeldent syn her til lands den der.

Evnt henrike30+ sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...