Fredrik Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Alle har råd til en bil til halv mill...Men utstrålingen er vel litt annerledes på passat vs 5serie? Alle har ikke råd til en bil til 500K. Jeg er ellers enig med deg i at 5-serien er betydelig finere enn hvilken som helst Passat, men slik tenker åpenbart ikke majoriteten av bilkjøperne. De fleste foretrekker en mer alminnelig bil fremfor en like dyr BMW. Det interessante er hvorfor det er slik. Jeg kjenner en overingeniør som alltid har kjørt Peugeot og Citroën. Han har uten tvil økonomiske midler til å kjøpe f.eks en Mercedes-Benz W204, men det vil han ikke. Han kan ganske enkelt ikke se seg selv kjøre en såpass fin bil. Han føler at han ikke er typen til å ha en Mercedes-Benz eller tilsvarende. Jeg tror at svært mange mennesker har det slik. De vil heller ha en ny Golf fremfor en gammel 7-serie for å si det på den måten. By the way... spottet en danskregistrert Ferrari 612 Scaglietti her i Århus igår. Det er en bil med solid fremtoning...
hermanoo90 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 På vei til jobb i dag spottet jeg to helt like hvite thunderbirds som så ut til å være på roadtrip. Deretter så jeg en Ferrari 599 GTO med en lys farge, hverken svart rød blå eller gul eller noen av de tradisjonelle fargene. Spotta alt dette på E18 i bærum
316 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Spotta en svart E30 M-tech 2 på vei hjem fra Sverige i går.
Morty999 Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 dønn STRØKEN orginal 2 dørs 240 turbo nedstøvet i ett parkeringshus i molde... Fikk faktisk litt lyst på volvo jeg nå
Fredrik Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 dønn STRØKEN orginal 2 dørs 240 turbo nedstøvet i ett parkeringshus i molde... Fikk faktisk litt lyst på volvo jeg nå Den har iallefall USA frontlys. Jeg kan faktisk godt tenke meg en pent vedlikeholdt original Volvo 240 (dog 4 dørs) som bruksbil...
spruddel Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Strøken E30 M3 i går ettermiddag. Hva har han gjort der nede? Er jo heftig veiarbeid lenger ned i veien der, uff, må holde seg unna sånne steder med slik bil
thomascr Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Fin 240! en 240 har aldri vært fin, og blir heller aldri fin
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler... En ganske normal dag på Bygdøy... Grom 240 du fant Morty!
O'Reily Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Tesla Roadster er det jo snart fler av i Oslo enn E-Klasse 220CDI!
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler...En ganske normal dag på Bygdøy... Det er vel knapt noe område i nordeuropa hvor det finnes flere gromme biler på en halv kvadratkilometer enn på Bygdøy. En tur langs Christian Frederiks Vei en vakker sommerettermiddag er imidlertid heldigvis ganske bilfri...
Yngvejos Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler...En ganske normal dag på Bygdøy... Det er vel knapt noe område i nordeuropa hvor det finnes flere gromme biler på en halv kvadratkilometer enn på Bygdøy. En tur langs Christian Frederiks Vei en vakker sommerettermiddag er imidlertid heldigvis ganske bilfri... Nürburg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå