Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Alle har råd til en bil til halv mill...Men utstrålingen er vel litt annerledes på passat vs 5serie?

Alle har ikke råd til en bil til 500K. Jeg er ellers enig med deg i at 5-serien er betydelig finere enn hvilken som helst Passat, men slik tenker åpenbart ikke majoriteten av bilkjøperne. De fleste foretrekker en mer alminnelig bil fremfor en like dyr BMW.

Det interessante er hvorfor det er slik. Jeg kjenner en overingeniør som alltid har kjørt Peugeot og Citroën. Han har uten tvil økonomiske midler til å kjøpe f.eks en Mercedes-Benz W204, men det vil han ikke. Han kan ganske enkelt ikke se seg selv kjøre en såpass fin bil. Han føler at han ikke er typen til å ha en Mercedes-Benz eller tilsvarende. Jeg tror at svært mange mennesker har det slik. De vil heller ha en ny Golf fremfor en gammel 7-serie for å si det på den måten.

By the way... spottet en danskregistrert Ferrari 612 Scaglietti her i Århus igår. Det er en bil med solid fremtoning... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dønn STRØKEN orginal 2 dørs 240 turbo nedstøvet i ett parkeringshus i molde...

299955_10150834219845274_679860273_20994558_1460731811_n.jpg

Fikk faktisk litt lyst på volvo jeg nå :P

Den har iallefall USA frontlys. Jeg kan faktisk godt tenke meg en pent vedlikeholdt original Volvo 240 (dog 4 dørs) som bruksbil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler...

En ganske normal dag på Bygdøy...

Grom 240 du fant Morty! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler...

En ganske normal dag på Bygdøy...

Det er vel knapt noe område i nordeuropa hvor det finnes flere gromme biler på en halv kvadratkilometer enn på Bygdøy. En tur langs Christian Frederiks Vei en vakker sommerettermiddag er imidlertid heldigvis ganske bilfri... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp Bygdøy-vakt og i løpet av noen få timer på vakt så jeg bl.a Aston Martin V8 Vantage, DB7, DB9 og Rapide, Audi RS6 C6, BMW E60 M5, MB SLK55/SL55/ML63 AMG, Tesla Roadster, Porsche 911 Turbo/Turbo S/GT3 og Panamera Turbo, Ferrari California, F430 og 612, 67 Ford Mustang GT, CityEl elbil og mange fler...

En ganske normal dag på Bygdøy...

Det er vel knapt noe område i nordeuropa hvor det finnes flere gromme biler på en halv kvadratkilometer enn på Bygdøy. En tur langs Christian Frederiks Vei en vakker sommerettermiddag er imidlertid heldigvis ganske bilfri... :)

Nürburg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...