Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

Noen som kan få bekreftet dette...? BMW Z, har du peil? Hvit Enzo er ekstremt sjeldent, tror ikke jeg husker å ha sett en på bilder engang (mulig det finnes noen i Japan, siden de får levert svært mange Ferrarier i hvitt). Så en hvit Enzo i Norge tror jeg ikke på før jeg har sett bildebevis...

Kanskje du så en 599 som wicky124 antyder, for det går en slik en hvit med svarte felger i Norge (Oslo) hvertfall.

Ps. 599 er veldig stor bå.. eh, bil. Ferrari tok hintet og gikk ned i størrelse på etterfølgeren, F12.

Går desverre ingen Enzo på norske for øyeblikket :( Det stemmer at det finnes en FXX med norsk eier, men lite trolig at den står i Norge i henhold til MVA osv.

Du kan kanskje ha sett den hvite F430en som tross alt har enzo baklykter :D Eller den hvite perle effekt 458en, evt den hvite 599GTB EDOen som nevnt allerede.

5a7ijdgszez4857de2ek.jpg

dfejupv08dw7vbfqons6.jpg

otb5g4v70te3sqq5rb07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel bristol ved lunsjtider er ofte en plass med mye kult for bilintreserte.

Bare sjekk ut den mitsubishien`en i mitten :lol::lol:

7w6pf01rkt0pqjzfd28w.jpg

Eneste originale 599 HGTE i Norge, er også den nyeste 599 som går i Norge (2010). HGTE pakken kan sammenliknes med M-pakken for BMW :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

Noen som kan få bekreftet dette...? BMW Z, har du peil? Hvit Enzo er ekstremt sjeldent, tror ikke jeg husker å ha sett en på bilder engang (mulig det finnes noen i Japan, siden de får levert svært mange Ferrarier i hvitt). Så en hvit Enzo i Norge tror jeg ikke på før jeg har sett bildebevis...

Kanskje du så en 599 som wicky124 antyder, for det går en slik en hvit med svarte felger i Norge (Oslo) hvertfall.

Ps. 599 er veldig stor bå.. eh, bil. Ferrari tok hintet og gikk ned i størrelse på etterfølgeren, F12.

Går desverre ingen Enzo på norske for øyeblikket :( Det stemmer at det finnes en FXX med norsk eier, men lite trolig at den står i Norge i henhold til MVA osv.

Du kan kanskje ha sett den hvite F430en som tross alt har enzo baklykter :D Eller den hvite perle effekt 458en, evt den hvite 599GTB EDOen som nevnt allerede.

Den nedeste der er det. Den hadde akkurat de baklyktene. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

jeg har også spotta den. Så den i Oslo ved vika. Sinnsvagt grom bil, men det er en 430 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta pøg 207 med WRC bredding. I hvit. Så litt merkelig ut, men sammtidig litt fett :P Satt sikkert på vinter hjul, fordi fordekka var nærmest usynlig pga bredingen. Rundt alna område, tok av opp til tveita. Rundt 12 tiden idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta noe jeg tror var en Ferrari Enzo i speilet i sta! Fy flate for en bil! Hvit med norske skilt, kan ha vært noe annet også. Men jeg er ganske sikker på at det er en Enzo.

jeg har også spotta den. Så den i Oslo ved vika. Sinnsvagt grom bil, men det er en 430 altså.

Kan godt hende at den kjørte fra Tønsberg til Oslo, men helt ærlig tviler jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...