Springsteen Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Så nå tror nok eieren at han mangler et lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Fredrik og jeg var på en flott søndagstur i dag. Måtte ta et bilde av denne: Sammen med en annen pen bil : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 så en rød bmw 850 langs vegen i dag. er ganske sikker på at det var en csi. med prøveskilt på. fikk desverre ikke tatt noe bilde da jeg bare møtte den langs vegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Spotta denne nye Porshe fire-dørs utgaven på Fredagen: Feed Me Rat-Rod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Noen flere bilder av den transporteren: Bilen ble funnet delvis nedgravd og fikset til kjørbar stand med en mengde patina kult gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Spotta denne i full fart andre veien uten fangere, lykter og masse anna. Så litt spesielt ut Preben sin den der, svart med flerfarget flakes den nå. Jeg spotta skodan til fruen på vei inn istad, ingen som vil se et bilde av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Spotta denne 02en i dag. I garasjen ved siden av sto det en 2002tii med soltak under restaurering. I det jeg hadde tatt bilde og snur meg kjører en rød 850 med prøveskilt forbi på riksvegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 På vei hjem fra rGatebil på søndag spotta jeg en svart e36 coupe med m-tech fangere, gule tåkelys, gule reflektorer i lyktene og GS goldline felger rett ved falken bygge i Mandal.. Noen som kjenner denne karen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=113187 Vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Så en E46 touring, facelift, m-tech II med Hamman felger (er det vel?) utenfor OTI-sentret på orkanger ca 5 mil sør for tr-heim i dag. Noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Jeg tipper at flere her inne kunne vært intressert i å få se bildene, så det er bare å legge ut. Bedre sent enn aldri Litt vanskelig med paparazzi-bilder når dama sitter rett ved siden av Sorry for dårlige bilder da alt er tatt med dårlig mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 På vei hjem fra rGatebil på søndag spotta jeg en svart e36 coupe med m-tech fangere, gule tåkelys, gule reflektorer i lyktene og GS goldline felger rett ved falken bygge i Mandal.. Noen som kjenner denne karen? hvis det var i 8 tia kan det tenkes at det var ad|0s ja du møtte ikke meg også på veien da? skulle til horten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Noen flere bilder av den transporteren: Bilen ble funnet delvis nedgravd og fikset til kjørbar stand med en mengde patina kult gjort Jøss, litt artig historie bak den bilen der da. Lurer på hva eieren skulle i Tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Så en hvit 850 langs strandpromenaden i sandefjord i går? Anyone?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Feed Me Ser ut som vi har vært på samme plass i noenlunde samme tidsrom: Kamerat av meg på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå