Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Det er rart hvordan noen prioriterer :roll: Denne karen velger tydligvis å bo i rekkehus men ha ny Cayenne som familiebil, nesten litt tøft :)

[ Bilde ]

Her i "bygda" er det en som prioriterer nesten likt, bare at det er en 911.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bil tilhørende kongefamilien ja. De har vel A1 også som skilt?

Ja. Husker ikke alle, men de har ihvertfall S80Limo, Cadillac limo, LS600 og F01 med A-skilt i tillegg til en haug med vanlige. De har rettighetene til A1-A9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt med å bo i rekkehus da? Vil jo si det er et enormt skitt opp fra det å bo i ei leilighet, slik 90% av landets befolkning gjør.

Har jeg sagt at det er noe galt med å bo i rekkehus? Kan du i såfall fortelle meg hvor?

Størteparten av Norges befolkning (tror det var 72 %) bor faktisk i enebolig, noe som er ganske unikt på verdensbasis faktisk. I noen byer er det jo annerledes som f eks i Oslo, men her i byen så bor hele 81 % av befolkningen i enebolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at det er noe galt med å bo i rekkehus? Kan du i såfall fortelle meg hvor?

Størteparten av Norges befolkning (tror det var 72 %) bor faktisk i enebolig, noe som er ganske unikt på verdensbasis faktisk. I noen byer er det jo annerledes som f eks i Oslo, men her i byen så bor hele 81 % av befolkningen i enebolig.

Du insinuerer at man ikke har råd til en Cayenne om man bor i et rekkehus. Vil jo si at det setter det i en negativ sammenheng.

Er det seriøst 72% av Norges befolkning som bor i enebolig? tro hvor stor prosent av disse som bor på "bygda" i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe galt med å bo i rekkehus da? Vil jo si det er et enormt skitt opp fra det å bo i ei leilighet, slik 90% av landets befolkning gjør.

Har jeg sagt at det er noe galt med å bo i rekkehus? Kan du i såfall fortelle meg hvor?

Størteparten av Norges befolkning (tror det var 72 %) bor faktisk i enebolig, noe som er ganske unikt på verdensbasis faktisk. I noen byer er det jo annerledes som f eks i Oslo, men her i byen så bor hele 81 % av befolkningen i enebolig.

I 2009 stod enebolig for nesten 53%. Mht. hvor mye leiligheter som bygges i forhold til eneboliger så er det vel sannsynlig å tro at eneboliger nå står for ca 50%. Jeg tolket for øvrig ditt forrige innlegg slik som S.Hafsmo gjorde også uten å måtte lage en vidre diskusjon på det. Iht. ditt ovenstående bilde vil jeg nå heller påstå at dette dreier seg om enebolig i rekke og ikke rekkehus.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du insinuerer at man ikke har råd til en Cayenne om man bor i et rekkehus. Vil jo si at det setter det i en negativ sammenheng.

Er det seriøst 72% av Norges befolkning som bor i enebolig? tro hvor stor prosent av disse som bor på "bygda" i såfall.

Jeg insinuerer overhode ingenting, det er vel heller det at folk gjerne vil misforstå meg. Awt tok poenget mitt slik det var ment, og det var overhode ikke min mening å si at det er "kjipt" å bo i rekkehus.

Nå er jeg forøvig medlem i Huseiernes Landsforbund og derifra så har vi fått tall fra Statistisk sentralbyrå om at rundt 70 % prosent av alle nordmenn bosatt i Norge bor i Enebolig. Det er selvsagt stor forskjell fra fylke til fylke, noe steder er andelen høyere mens andre steder er andlen lavere. Her i fylket er andelen bosatte i enebolig på full vei ned pga massiv utbygging av leiligheter og leilighetskomplekser.

De gangene jeg har passert det aktuelle huset så har Cayenna stått der iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...