Eystein Ose Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Spotta en e92 M3 på Hovden Flyplass. GROM lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 [ Bilde ]Spotta en e92 M3 på Hovden Flyplass. GROM lyd! Går en maken en i Molde, samt en god kompis har en tilsvarende i hvit. Gromme biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Spotta denne i Skien i går (lånt bilde) Kult påfunn! Synd den står på et tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 [ Bilde ]Spotta en e92 M3 på Hovden Flyplass. GROM lyd! Går en maken en i Molde, samt en god kompis har en tilsvarende i hvit. Gromme biler! Søkte opp regnr, denne hører vistnokk til i Herøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Så en hvit E92 M3 i boligfeltet her i stad, slettes ikke noen uvanlig bil lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 I Oslo sentrum spottet jeg en foliert matt grønn 6 serie. selvfølgelig stod det ''m'' på baksiden eller ''m6'' men var jo såklart ikke den, noen som kjennern? wicky? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 En kjedelig bil parkerte akkurat utafor på jobben. Hørte godt når denne kom ja!Alle mekanikere osv kom løpende ut for å se. Haha, fantastisk [ Bilde ] [ Bilde ] Bilen er råtøff Kjørte en Ford GT fra Oslo til Malmø og tilbake i fjor, da spottet vi denne Focusen Skal si han ble lang i trynet da vi passerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 I Oslo sentrum spottet jeg en foliert matt grønn 6 serie. selvfølgelig stod det ''m'' på baksiden eller ''m6'' men var jo såklart ikke den, noen som kjennern? wicky? hehe Står bare M på den... 630i... knuste han med sjuern min Er lillebroren til en kompis av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Så en hvit E92 M3 i boligfeltet her i stad, slettes ikke noen uvanlig bil lengre 100,- på piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Spotta denne i Skien i går (lånt bilde)Kult påfunn! Synd den står på et tak [ Bilde ] Spotta den selv når jeg var i Skien for en 5 års tid siden.. Hørte rundt med folk på nettet i ettertid, og husker ikke helt hva historien rundt bilen var, men den skal visst være kjørbar. Etter det jeg husker så holdt de på å lage enda en.. Kult hvertfall, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Så en hvit E92 M3 i boligfeltet her i stad, slettes ikke noen uvanlig bil lengre 100,- på piss Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Så en hvit E92 M3 i boligfeltet her i stad, slettes ikke noen uvanlig bil lengre hehe.. den var ovenom jobb på torsdag.. rå lyd i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 spottet en mazda 121 på lørdag med polske skilter. Det motsatte av noe rått, men har aldri sett en slik før, tydelig ett Mazda/Ford samarbeid som aldri kom til Norge. http://www.productioncars.com/gallery.p ... &model=121 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Den første mazda 121 kom jo til norge..bitte liten bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Strøken 80-talls hvitt på hvitt.....og enda litt mer hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå