janerik171187 Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 spotta denne tidligere en dag her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 spotta en hvit Supra mk4 i oslo, på storo nå i kveld. han sto å venta på grønt lys, så ga han bare tommern opp. riktignok en targa, men Supra på skilter er drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Her går det både e65, F1x og X6(!) som taxi. F11 føler jeg er relativt vanlig rundtom, om man ser bort fra Mercedes. Ah! Jeg så en tråd tidligere der starter av tråden lurte på hvorfor det ikke var noen BMW taxier, og det slo meg at jeg aldri hadde sett noen selv. Hadde heller aldri sett BMW registrert hos på Biltilsynet i Mysen med AJ skilter, men brått så jeg en gammel E36 med helt nye skilter, litt senere en F10 om det ikke var en 3serie i F-serien, også poppa det opp et par andre som E90 og E92, også så jeg senes på tur til jobb idag en E39 med AJ 46xxx, som er noen siffer unna min forrige bil som var registrert i 1997, med AJ43316. Ikke sett noe spennende idag, men de langs E18 fra Oslo så kanskje en flygende BMW forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Spotta en oransje farget Lamborghini Diablo i Stavern i går, mmmm <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Spottet en jag xk r, og en jag cabrio. Begge parkert på samme parkeringsplass, alt i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Spottet denne i Tunisia her denne uka. 325i som hørtes ganske sur ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Jaguar F-type S på E18 sandvika for 1time siden, vanvittig rå lyd mildt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Noen med en grå e30 m-tech 1 (?) som arbeider på Mantena eller i nærheten på Nyland? Så deg i sta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Har denne bak meg nå. Ikke lastebilen, men en flott Audi S7 Sportback. "V8 T" stod det på framskjermen. Eldre dame som kjører. Morro å se Ikke veldig fan av bilen, men skulle overlevd med den der altså! Bildet har rotert seg, Beklager det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 I helga da: Fra spikkestad til drammen en Ferrari 458 italia. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Spottet en CLS 500 Lorinser (correct me if im wrong) i går på vei fra jobb, sjelden sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Lorinser er dessverre stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Ja, må si meg enig i at det var litt over the top den bilen der, noen som har prøvd litt for hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Så denne på Nordby i dag. STRØKEN!!! Noen her inne sin? hvollan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Spottet en kjent tidligere forumbil på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå