Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Nei...en uberrå mercedes som bmw ikke klarer å lage en konkurrent til...

Er nok ikke hva BMW klarer eller ikke, men hva de ønsker å prioritere. Samme konsept som Shooting Brake er jo X6 (uten at disse kan sammenliknes direkte), en bil hvor design helt klart går forran funksjon :)

Shooting Brake er en meget lekker bil, ett klart lyspunkt i den elles så triste modellrekken til Mercedes. Men med tanke på hva BMW har fått til med 6 serie Grand Coupe så er jeg ikke i tvil om at de kunne laget en tilsvarende i Touring. BMW er jo viden kjent for sine lekkre og sporty stasjonsvogner, ett område Mercedes stor sett lar funksjon gå forran form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan X Box, den ukjente søstermodellen til den mer kjente X-Trail. :)null_zpsddde29c2.jpg

 

Så traff jeg denne i dag, regner selvfølgelig med at den har deltatt i Gumball. null_zps78ab119e.jpgnull_zps3b795bf8.jpg

 

Og til slutt denne, men idiotene hadde jo kun Cola Zero, så den var heller skuffende. null_zpsa9372590.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke hva BMW klarer eller ikke, men hva de ønsker å prioritere. Samme konsept som Shooting Brake er jo X6 (uten at disse kan sammenliknes direkte), en bil hvor design helt klart går forran funksjon :)

Shooting Brake er en meget lekker bil, ett klart lyspunkt i den elles så triste modellrekken til Mercedes. Men med tanke på hva BMW har fått til med 6 serie Grand Coupe så er jeg ikke i tvil om at de kunne laget en tilsvarende i Touring. BMW er jo viden kjent for sine lekkre og sporty stasjonsvogner, ett område Mercedes stor sett lar funksjon gå forran form.

 

 

Er litt glad for at Mercedes lar funksjon gå foran form på sine E klasse stasjonsvogner... E klassen min er mye lettere å bruke (bagasjemessig) enn E61 til kompisen min... X6 er stygg...CLS SB er rett og slett nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne eldre Chevrolet Suburban var i skikkelig god stand, og litt kul. Disse er ofte ganske rustne nå i 2013, men denne så helt 100% ut - utrolig gjennomført med strøkne stålfelger uten skitt eller merker.

 

post-47117-0-45109300-1386264585_thumb.j

 

Dette er en E60 utenom det vanlige - en hvit 2009 523i. En BMW av den gamle skolen som hinter til E28...

 

post-47117-0-36161700-1386264612_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...