Torek Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Fet sak, og god lyd, Wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Hva er ikke kult?? CLS ShootingBreak... Sier meg lite. Ser ut som en stasjonsvogn for meg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Dette som en taxi... en 4 seter... med tre gulv bagasjerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Båt sa du? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nei...en uberrå mercedes som bmw ikke klarer å lage en konkurrent til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Ikke akkurat den mest praktiske taxi, men en av de mest sjarmerende bilene på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nettop...derfor morro at noen bruker den som taxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nei...en uberrå mercedes som bmw ikke klarer å lage en konkurrent til... Er nok ikke hva BMW klarer eller ikke, men hva de ønsker å prioritere. Samme konsept som Shooting Brake er jo X6 (uten at disse kan sammenliknes direkte), en bil hvor design helt klart går forran funksjon Shooting Brake er en meget lekker bil, ett klart lyspunkt i den elles så triste modellrekken til Mercedes. Men med tanke på hva BMW har fått til med 6 serie Grand Coupe så er jeg ikke i tvil om at de kunne laget en tilsvarende i Touring. BMW er jo viden kjent for sine lekkre og sporty stasjonsvogner, ett område Mercedes stor sett lar funksjon gå forran form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Nissan X Box, den ukjente søstermodellen til den mer kjente X-Trail. Så traff jeg denne i dag, regner selvfølgelig med at den har deltatt i Gumball. Og til slutt denne, men idiotene hadde jo kun Cola Zero, så den var heller skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Er nok ikke hva BMW klarer eller ikke, men hva de ønsker å prioritere. Samme konsept som Shooting Brake er jo X6 (uten at disse kan sammenliknes direkte), en bil hvor design helt klart går forran funksjon Shooting Brake er en meget lekker bil, ett klart lyspunkt i den elles så triste modellrekken til Mercedes. Men med tanke på hva BMW har fått til med 6 serie Grand Coupe så er jeg ikke i tvil om at de kunne laget en tilsvarende i Touring. BMW er jo viden kjent for sine lekkre og sporty stasjonsvogner, ett område Mercedes stor sett lar funksjon gå forran form. Er litt glad for at Mercedes lar funksjon gå foran form på sine E klasse stasjonsvogner... E klassen min er mye lettere å bruke (bagasjemessig) enn E61 til kompisen min... X6 er stygg...CLS SB er rett og slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Denne eldre Chevrolet Suburban var i skikkelig god stand, og litt kul. Disse er ofte ganske rustne nå i 2013, men denne så helt 100% ut - utrolig gjennomført med strøkne stålfelger uten skitt eller merker. Dette er en E60 utenom det vanlige - en hvit 2009 523i. En BMW av den gamle skolen som hinter til E28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Tre liters rekkesekser uten turbo og annet tull er helt klart god gammel oppskrift, men hva E60 har til felles med E28 sliter jeg med å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Hva er det som er så kult med den Merca? Ikke noe dissing av CLS nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Ikke noe dissing av CLS nå Er litt forskjell på CDI og AMG da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Er litt forskjell på CDI og AMG da Og ikke minst en 4 dørs coupe og en stasjonsvogn... Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå