wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Og ikke mindre enn minst, en stasjonsvogn og en shooting break... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Og ikke mindre enn minst, en stasjonsvogn og en shooting break... Den er jo en stasjonsvogn og ikke noe annet Eller vil du kalle den for en Coupe stasjonsvogn....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 jeg kallern for shootingbreak..haha ja det er jo en stasjonsvogn.. men stasjonsvogn høres så...trist ut...en CLS SB er mye mer enn en stasjonsvogn...føler jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Selve konseptet shooting-brake er jo omtrent like gammelt som bilteknologien. Den første varianten kom allerede på begynnelsen av 1900 tallet. Den gangen handlet konseptet mest om et slags luksus jegerkjøretøy som hadde god plass til viltet bak. Idag handler konseptet om en slags blanding mellom stasjonsvogn og coupé (les: "sportslig" stasjonsvogn) inkl. stor bagasjeplass samt stor bakdør. Altså stadig et kjøretøy med god plass myntet på luksusmarkedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 "ser ut som en bikkje som driter" sa en kompis av meg første gangen han så den i profil live... linjene kommer ikke så godt fram på bildet, men hvis man ser etter når man ser bilen, så er det ikke vanskelig å se hva han så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Da har han stjålet det utsagnet fra Clarkson, som sa dette om Chrysler crossfire coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Mercedes kan diskuteres på mercedesforum. Her skal man fortelle hva man har sett langs veien eller legge ut bilde av hva man har sett. Å diskutere en bil over flere sider er ikke tillatt. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Jeg så den Shootingbraken i Lillestrøm-området i går Ødela HELE mystikken med drosjelyset på taket... Kjørte 240-ish km. i går og så minst 10 Tesla Model S på veien. Tror jeg ser flere av de enn jeg ser F10/F11 jo... Også går det visst en mørkegrå/svart F11 520d som sivilbil i Tøyen/Carl-Berner området. Det var litt skummelt... Hadde aldri i verden tenkt at en slik bil kunne stoppet meg Man vet aldri med disse sivilbilene! Men de har det godt på veien hvertfall. Sett et par GL- og Landcruiser politi-SUVer og, tror mange fra fattige land kan konstantere at det er litt Dubai-tilstander her og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Ang. shooting brake, her er BMW's egen, og kanskje eneste, shooting brake. Spottet denne nede i P-huset på Aker Brygge for et par dager siden. Nå er den stuet vekk for vinteren. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Jeg ser E30 cab hvert skuddår, og stod det ikke en helt lik svart E30 320i cabriolet og venta på lyset rett ved siden av meg Det var AWESOME. Han så meg ikke, mann i 40-åra med briller, men jeg skulle rett frem i det han svingte og jeg måtte tute for å hilse i det jeg gassa forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 3 slike i følge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Gul E39 ser man ikke ofte. Denne 520en lyste godt opp langs landeveien. StianMLund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 3 slike i følge. Hva er det der montro, jeg legger merke til de høyst uoriginale og kjipe eksos stussene som vanligvis pleier å være annerledes og mye finere på disse XC70ene.... Gul E39 ser man ikke ofte. Denne 520en lyste godt opp langs landeveien. E39 Dakar.JPG E39 Dakar 2.JPG Det der er faktisk original Individual, BMW Norge tok inn 10 gule E39 520I, 523I og 528I i 1996 eller 1997 tror jeg det var. Med den nye 5 serien skulle det satses på Individual i Norge og bilene ble sent rundt til forhandlerene, jeg kan såvidt huske vi var på den gang Haava Bil (Nå Bavaria) her i Arendal og kikket på en de hadde på lån i fra BMW Norge StianMLund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Du så de tynne pottene..Men ikke de bredda skjermene? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Du så de tynne pottene..Men ikke de bredda skjermene? og ikke minst,størrelse på hjula, mistenker chassie test av ny xc90 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå