Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Ferrari stv:

 

Rettere sagt en Ferrari FF :) Ser så forferdelig jalla ut når folk setter sånne hvite klistremerker over det Norske flagget på skiltet, iallfall på slike biler som dette...

Det er veldig sjeldent man ser E32 i trafikken, spesielt i Oslo.

Denne er solgt ny i Norge, og har slitt langs norske veier siden februar 1987. Den er med andre ord en av de tidligste E32 som ankom Norge.

Det var ett trist syn, 27 år på norske veier har satt sine spor på denne gamle sliteren. De første E32ene ladet i Norge senhøsten 1986, en modell som solgte veldig bra i Norge tatt prisen i betraktning. Veldig mange av E32ene jeg ser til salgs osv er Norske biler, gjerne med BN eller tidligere DF skilter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myrvangen er nok riktig :)

 

Edit:  Spotta en svart e46 m3 på e16 retning sandvika igår kveld! Spenstig vinterbrakke :)

Var det engelske skilter på den? i såfall var det antagelig meg.

 

Kan legge til at den er meget vellegnet som vinterbil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt en Ferrari FF :) Ser så forferdelig jalla ut når folk setter sånne hvite klistremerker over det Norske flagget på skiltet, iallfall på slike biler som dette...

Det var ett trist syn, 27 år på norske veier har satt sine spor på denne gamle sliteren. De første E32ene ladet i Norge senhøsten 1986, en modell som solgte veldig bra i Norge tatt prisen i betraktning. Veldig mange av E32ene jeg ser til salgs osv er Norske biler, gjerne med BN eller tidligere DF skilter :)

Jalla fordi den mangler norsk flagg på skiltet? Det var noe nytt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne sist jeg var på nordby. Vet ikke om den er så veldig spesiell men det er en tesla. Ikke akuratt shopping bilen sin ?

Postet bilde

Har en nabo med samme bil i samme farge, også med hardtop. Syns personlig den ser mye bedre ut med softtop. Morsom bil å kjøre!

Sent from my iPhone using Candy Crush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har stått i Gladengveien fra tid til annen på dagtid?

vel, ikke i veien. har sett en annen m3 som står gateparkert der innimellom, såvidt jeg vet bor den i de leilighetene der.

 

Jobber på Arne Gulbrandsen rett over (teknisk sett grenseveien..) og der har den stått en del.

svarte begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjeldent man ser E32 i trafikken, spesielt i Oslo.

Denne er solgt ny i Norge, og har slitt langs norske veier siden februar 1987. Den er med andre ord en av de tidligste E32 som ankom Norge.

 

attachicon.gifE32 1.JPG

attachicon.gifE32 2.JPG

 

 

Når vi snakker om å spotte E32er, så suste det en 750i forbi meg på motorveien idag, sånn ca halv 2 tiden, ved Nøstvet-tunnelen ved tysenfryd :)

Skulle gjerne hatt en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg en BMW 7serie (1990-1999års modell?)på motorveien idag (rush tid). Med alpina merket bakpå. Noen her inne?:-) fin bil!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

I tidsrammen du nevner kom det 2 forskjellige 7 serier. 90-93 var det E32 94-99 var det E38

Når vi snakker om å spotte E32er, så suste det en 750i forbi meg på motorveien idag, sånn ca halv 2 tiden, ved Nøstvet-tunnelen ved tysenfryd :)

Skulle gjerne hatt en!

Skulle vel heller hatt en E38 750 da!

Jeg møtte en grønn E65/66/67 med ZZ skilt i sta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...