Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Er du frekk eller bare idiot og misunnelig!? Vedkommende som eier denne bilen har jobbet hardt for sine penger...Hvorfor nevnte du ikke "tøyen gangster" når Andreas Arnhoff ble nevnt i forbindelse med cayenna? Dette er ditt andre innlegg som provoserer og jeg hadde faktisk ikke trodd at du var en av de som stempler folk på denne måten.

 

Innleggene dine har blitt rapportert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå? 4 rør på en 520d? Han bor på Oppsal her i Oslo. Smak og behag, men jeg syns den er jævlig stygg.

Som du sier selv, smak og behag. Jeg visste ikke at det var en 520d, fire rør bak gjør den litt mer latterlig da (litt sånn som de mange E220CDi-ene med fire rør som også går i Oslo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du frekk eller bare idiot og misunnelig!? Vedkommende som eier denne bilen har jobbet hardt for sine penger...Hvorfor nevnte du ikke "tøyen gangster" når Andreas Arnhoff ble nevnt i forbindelse med cayenna? Dette er ditt andre innlegg som provoserer og jeg hadde faktisk ikke trodd at du var en av de som stempler folk på denne måten.

 

Innleggene dine har blitt rapportert.

 

Kan vel hende han har lest innlegget ditt i tråden til Bjørn om Teslaen og Easybring der du nevner konvolutt som fraktes fra et sted til et annet for 10k.. Det er vel litt 'mafia'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i forbindelse med jobben til Wicky. Til sammenligning hadde firma mitt tatt 20-25k for samme turen med et vogntog. Dette fordi vi ikke opererer over så store distanser og har helt andre avtaler enn transportfirmaer som har denne type kjøring. Så det er ingen mafia virksomhet over det.

 

 

 

On-topic:

 

Spotta 1.gen Porsche 911 på norske vinterveier idag, artig å se at folk tørr å bruke bila sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende han har lest innlegget ditt i tråden til Bjørn om Teslaen og Easybring der du nevner konvolutt som fraktes fra et sted til et annet for 10k.. Det er vel litt 'mafia'.

 

 

Var via jobben min ja, oslo budservice as. Vi har ingen avtaler om transport utenfor oslo og akershus og kjører da på milpris. Siste tur var til ålesund, ett kretskort og kunden betalte 35tusen kr for dette, MED KVITTERING. Nok mafiaprat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innsett at jeg aldri kommer opp på det nivået :(

 

Hvorfor? Du er jo bare 30-31 år gammel og selv om du studerer til en master (4-5 år) er du midt i din beste alder når du er ferdig og klar til å tjene de store pengene (f.eks nyutdannede siv.øker har rundt 5-600K i begynnerlønn + div. goder). Det at livet er slutt når man passerer 25 er selvfølgelig bare tullball... :)

 

Sorry for OT, men jeg synes at det er litt viktig at man beholder drømmene selvom kone, barn, hus og vovse ikke gjør det enklere å realisere drømmene som man ser i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...