wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Regna med det måtte være noe stort som traff den ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Jepp. en 728 som ble påkjørt av en NSB type 73 (73 145) i Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Må ett tog til for å krølle en E38 på den måten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Da jeg så "en liten bulk", forventa jeg noe annet... dæven, det så ikke bra ut. Beste er å ikke fyllekjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Nei man kødder ikke med toget. Helt klart best og ikke fyllekjøre ja. Bilder fra ulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Her er noen spottings for en måneds tid siden En litt morsom vag med svære offroad hjul, en Renault elbil jeg aldri har sett før og det var snakk om stygg bmw, så spotta jeg i3 i går for første gang. Og den er som sagt stygg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Hvitfoliert? Ferrari FF, GT-R med masse carbonbiter, 300SL Roadster - cabrioletutgaven av legendariske Goldwing, og til sist kongens personlige bil C-570, etterfulgt av sikkerhetsvaktene i X5'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Ser nesten ut som lakk på den FFen, søk på Regnummeret hos statens vegvesen så kommer fargen opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 i3 er overraskende stor IRL. Ble mildt sjokkert da jeg så en parkert. Begynte å undre da jeg så dashbordet i papp. Btw syns den er funky, jeg, ikke stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Holder på å le meg ihjel hver gang jeg møter en i3 og ser de smale dekkene. Er jo tilbake til 2CV-bredde på de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Sjekket FF'n og den er reg som svart. Ang. i3 så synes jeg den er forfriskende ny og ganske spennede utseendemessig. Interiørt og eksteriørt. Enig i at den ser litt snodig ut bakfra, men bortsett fra det så liker jeg den. At den har høye smale hjul passer den perfekt mtp hva slags bil det er. Selvom jeg liker den, så skal jeg ikke påstå at den er utpreget vakker. Her er en annen spottings med lastebilsidespeil, som er stor trass i at den blir kalt baby RR: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Dette er definitivt ikke en bil en ser hver dag, noen som klarer å gjette hvem bil dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Dette er definitivt ikke en bil en ser hver dag, noen som klarer å gjette hvem bil dette er? 2014-04-13 15.50.47.jpg er en z1 men klarer ikke å gjette hvem som eier den gitt! StigJ, Fredrik 90 og Evenol reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Dette er definitivt ikke en bil en ser hver dag, noen som klarer å gjette hvem bil dette er? 2014-04-13 15.50.47.jpg Litt skjelden E30 er det der. 325 motor i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Sjelden E30 ja hehe.. Er ikke akkurat flust av Z1'er, meget spesiell bil faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå