Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw Norge, ikke kommet ut til forhandler enda. Vår m4 står i Drammen tror jeg.

Det er en bil jeg gleder meg til å prøve!

Blir det solgt noe M4 og M3 i betydelig skala, alle skal jo ha dyre biler for tiden så jeg regner med at det blir noen å se på veiene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/1 i Norge?

Ikke vet jeg, men det var skilt på den. Fulgte mer på selve bilen det korte øyeblikket jeg fikk se den :-) En stor dag for en porsche freak som meg :-D

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det solgt noe M4 og M3 i betydelig skala, alle skal jo ha dyre biler for tiden så jeg regner med at det blir noen å se på veiene fremover :)

Mistenker vel at mange vurderer el-passaten i stedet for. Samme antall gamp omtrent og mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Norge, ikke kommet ut til forhandler enda. Vår m4 står i Drammen tror jeg.

Det er en bil jeg gleder meg til å prøve!

 

Ja den hadde det vært artig å prøvd :) Ser tøff ut hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det solgt noe M4 og M3 i betydelig skala, alle skal jo ha dyre biler for tiden så jeg regner med at det blir noen å se på veiene fremover :)

Tror det blir det, i USA er det relativt lang ventetid og leveringene blir utsatt noen uker.

Blir aldri noe volum i Norge, men engangsavgiften er noe helt annet en på e9x m3 så noe blir det. Skal faktisk til Istanbul å kjøre m3/m4 om ca 4 uker. På f1 banen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt at en ble kjøpt ny i Norge hvertfall (og den er hvit!). Beste 911en fra fabrikk, kanskje, ikke ofte man sikler etter en standard 911... :)

Denne er maken til den Chris Harris eide, hvit med grå dekor. Kom rett fra treff på Øvrevoll med flere porsche, Ferrari og lamborghini da jeg møtte porschen. Var mye snadder på treffet, men ingenting kan måle seg med en vaskeekte gt3 rs4.0 :-)

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne sinna pickupen i stad, Dodge RAM SRT-10 8) Dette er imidlertid dobbel cab versjonen som kun kom med automat. Ingen lager pickuper som amerikanerene :)

post-47692-0-95655600-1400443363_thumb.j

Tror det blir det, i USA er det relativt lang ventetid og leveringene blir utsatt noen uker.

Blir aldri noe volum i Norge, men engangsavgiften er noe helt annet en på e9x m3 så noe blir det. Skal faktisk til Istanbul å kjøre m3/m4 om ca 4 uker. På f1 banen der...

Ja M4 ble vel betydelig billigere ja, spranget opp fra 435I er kanskje ikke så stort lengere. Med rene M forhandlere og lavere pris så bør vel ting ligge til rette for å selge noen biler :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne, en splitter ny A8 4,2 TDI. Eierne hadde ikke bare parkert på elbil parkering, han tok likegodt to plasser også :P

 

Det gjør jeg og, er så dritt lei alle som ikke tar hensyn til andre sine biler og smeller døra i siden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne sinna pickupen i stad, Dodge RAM SRT-10 :cool: Dette er imidlertid dobbel cab versjonen som kun kom med automat. Ingen lager pickuper som amerikanerene :)

attachicon.gifimage.jpg

 

Kikker på den hver gang jeg kjører forbi :D Hadde vært en kjekk familiebil det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...