Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

Spotta en vinrød E31 8-serie i Stavanger i dag, er den andre 8-serien jeg har sett her nå. Den andre er vel en 850Cia og mer lik Karmesinrot (knallrød).

 

Noen som vet om noen av de er på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en vinrød E31 8-serie i Stavanger i dag, er den andre 8-serien jeg har sett her nå. Den andre er vel en 850Cia og mer lik Karmesinrot (knallrød).

 

Noen som vet om noen av de er på forumet?

Hører til et par sånne i bmwccnr klubben vertfall.

Noen som så broom episoden om den toyota hilux 6x6 bilen? Går en sånn i Stavanger nå :D

Faren til en kompis hadde en sånn 4 dørt srt 10. Morsomt beist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til et par sånne i bmwccnr klubben vertfall.

Noen som så broom episoden om den toyota hilux 6x6 bilen? Går en sånn i Stavanger nå :D

Faren til en kompis hadde en sånn 4 dørt srt 10. Morsomt beist.

 

Det er samme Hiluxen. Er en bekjent av meg som låner den av Arctic Truck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet denne sinna pickupen i stad, Dodge RAM SRT-10 :cool: Dette er imidlertid dobbel cab versjonen som kun kom med automat. Ingen lager pickuper som amerikanerene :)

attachicon.gifimage.jpg

Ja M4 ble vel betydelig billigere ja, spranget opp fra 435I er kanskje ikke så stort lengere. Med rene M forhandlere og lavere pris så bør vel ting ligge til rette for å selge noen biler :)

er så feil med dobbel cabin! ser den hele tiden der, jeg også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, 2002 modell ja... En kompis spottet den og sa at den hadde SL65 AMG merker, noe jeg nektet å tro på da en bil med det utseendet (om den hadde vært original) og 65-motoren ville kostet mer enn det en SLS gjør... Mistanken var riktig, mao.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, 2002 modell ja... En kompis spottet den og sa at den hadde SL65 AMG merker, noe jeg nektet å tro på da en bil med det utseendet (om den hadde vært original) og 65-motoren ville kostet mer enn det en SLS gjør... Mistanken var riktig, mao.  :)

Er ikke så lenge siden jeg så en sl65 amg på norske skilter. På pnaser i går kjørte de en norsk sl65 amg blackseries. Det er helt rått, spotta en hvit slr? 63amg indag. Vil låt i den motoren. Rullet faktisk en f10 m5 forbi meg rett etterpå, blir ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden jeg så en sl65 amg på norske skilter. På pnaser i går kjørte de en norsk sl65 amg blackseries. Det er helt rått, spotta en hvit slr? 63amg indag. Vil låt i den motoren. Rullet faktisk en f10 m5 forbi meg rett etterpå, blir ikke helt det samme.

Den hvite til Henning Solberg er vel ikke registrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så lenge siden jeg så en sl65 amg på norske skilter. På pnaser i går kjørte de en norsk sl65 amg blackseries. Det er helt rått, spotta en hvit slr? 63amg indag. Vil låt i den motoren. Rullet faktisk en f10 m5 forbi meg rett etterpå, blir ikke helt det samme.

Er stor fan av ville AMG, og det tøffeste jeg har hørt av slikt var en SLR i Dubai. Satt i stappet restaurant med mye barnebråk, men da han gasset på penetrerte den lyden alt og jeg måtte stå opp og se hva det var for noe!

I Tyskland så jeg også CLK AMG F1 safety car som dro på rettstrekka og den lyden sitter også i ryggraden enda. Noe helt annet enn BMW sine rekkeseksere ;) og V8ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...