Henrik... Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Den med futuras går rundt her på Jessheim, samt den Supraen har jeg sett et par ganger her hvis den er svart og høyrestyrt Supraen var hvit sa jeg eieren av den svarte prata jeg med for et par uker sida, så er klar over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Så engelsk buss. Hadde hele taket dekket av flagget. Så også ca 320 campingbiler i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Traff på denne lekre saken i går: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 ikke det at jeg synes insignia er noe designmessig vidunder i utgangspunktet, men det der var da noen gyselige felger å utstyre den med! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Kjørte forbi en fet E24 630CSi i dag. Noen her inne som eier den? Fant tilfeldigvis advannor sin tråd, var visst han sin. Så den både på vei fra Ski til Enebakk, og også parkert i Ski. Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Traff på noe man sjeldent treffer på, ihvertfall to ved siden av hverandre. Lurer på om den til venstre er en Alpina (ihvertfall i følge felgene). Det regnet endel når jeg tok bildet, så oppdaget det først nå etterpå. majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Spotta en X4 på raglamyr i dag, vet ikke helt jeg altså.. rar bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Så den på BMW welt i munchen, like misslykka som x6 syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Spotta en skikkelig Caddy idag.. 4.8 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Denne mener jeg å ha sett på Grünerløkka for to sommere siden. Kan ikke være så mange gule Esprit i Oslo-området hvertfall... Uansett, ville bare si at bilder ikke yter denne bilen noe rettferdighet! Så Esprit (denne) for første gang da og fikk hakeslep av hvor bred og tøff bilen egentlig ser ut når den kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Sent from my iFøn using Tæpætålk Jeg og fattern møtte på denne da vi var på vei hjem her om dagen. Så den ved Bryn. Trodde først det var en gammel lamborghini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Noen som kan gjette hvor jeg har vært?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Jeg trur jeg vet Ingen bilder av B12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Tøffing i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå