Martin1993 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Har visst noe med at i norge kan man spare over 400 000 på å kjøpe en tesla (vs tilsvarende bensin/diesel i samme sjanger). PGA norske avgifter og moms osv.. Mens i sverige får man kjøpt "raske" biler til grei pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Samme sier jeg. Snakk om konservative valg folk tar altså. En slik bil skal vise igjen. Tror jammen jeg hadde valgt M3 i Sakhir Orange hadde jeg hatt råd Eller kanskje Smurf Blau Dette her som er smurf blau går jeg ut ifra? Så den i munchen på bmw welt(ja veldig bra bilde jeg tok.. ) Var tøft, men hadde nok ikke gått for det selv StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Har visst noe med at i norge kan man spare over 400 000 på å kjøpe en tesla (vs tilsvarende bensin/diesel i samme sjanger). PGA norske avgifter og moms osv.. Mens i sverige får man kjøpt "raske" biler til grei pris ? Stemmer med værtfall det siste, Norge så får du et pent eksemplar av M5 E60 til tja, 600.000+, litt forskjellige mtp kilometerstand osv, men uansett, i Sverige er de værtfall nedi 250.000 SEK, og det er en stund siden jeg har sjekka det svenske markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Sykt pen farge på den m3n! Var i bmw welt igår selv Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Noen her inne som kjører en svart E46 Touring med GS Performance felger som kjørte gjennom Ski sentrum idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Stemmer med værtfall det siste, Norge så får du et pent eksemplar av M5 E60 til tja, 600.000+, litt forskjellige mtp kilometerstand osv, men uansett, i Sverige er de værtfall nedi 250.000 SEK, og det er en stund siden jeg har sjekka det svenske markedet Hadde liksom ikke vært så i tvil, brukt E60 M5 eller halvfeit ny Tesla Model S? De er like raske fra 0-100, BMWen mye raskere fra 100-200, BMWen kan kjøre lengere og er "full ladet" på bare 4 minutter, har LYD og potensiell verdistigning om mange år M5 koster dog litt mer å drifte og kjøre men så kan jeg ligge på sykehus eller gå på NAV med god samvittighet, den bidrar iallfall til felleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Dette er kanskje litt utenom det vanlige her på Bimmers... Men jeg synes den var såpass uvanlig og lekker at jeg legger det ut likevel. Er på ferie på Gran Canaria og da parkerte denne utenfor restauranten. Det er en Borgward Isabella. Noe jeg aldri har sett før. Strøken, og så helt original ut. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Borgward_Isabella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Alle kule biler passer inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Spottet denne merkelige saken, en Golf Country, på vei hjem i dag. Også denne flotte doningen da. Samt 4'erne på rad. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Hadde liksom ikke vært så i tvil, brukt E60 M5 eller halvfeit ny Tesla Model S? De er like raske fra 0-100, BMWen mye raskere fra 100-200, BMWen kan kjøre lengere og er "full ladet" på bare 4 minutter, har LYD og potensiell verdistigning om mange år M5 koster dog litt mer å drifte og kjøre men så kan jeg ligge på sykehus eller gå på NAV med god samvittighet, den bidrar iallfall til felleskapet Jeg hadde glatt valgt M5en, til tross for høyere forsikring og drivstoff kostnad. Rett og slett fordi jeg elsker E60en, og drømmebilen er M5 E60, også er det litt mer sjeldent og se en M5 langs veiene enn en Tesla. Klart at en Tesla er ganske billig og kjøre, men det er noe helt eget med en bil det finnes fåtall av i Norge Spottet denne merkelige saken, en Golf Country, på vei hjem i dag. IMAG0342_1.jpg Også denne flotte doningen da. IMAG0345.jpg Samt 4'erne på rad. IMAG0346.jpg Er dette tatt på Bilia i Ski? Hvis ja, så har jeg prøvd den sølvgråe 420den som står først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Det er det, vettu Skulle gjerne ha prøvekjørt en sånn selv, men en 18-åring får neppe lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Det er det, vettu Skulle gjerne ha prøvekjørt en sånn selv, men en 18-åring får neppe lov til det. Aldri si aldri, jeg er 21 og fikk prøvekjøre 3 biler, fikk nesten nøklene kastet etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Haha, er vel verdt et forsøk en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Dårlig bilde av en jaguar e type. spesiell bil! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Spottet gamle M5'n til johnja på etterstad i dag, må si den så hakket mer strøken ut når jeg så den hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå