Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.

Galro
 Share

Anbefalte innlegg

pakistanere og lankere kjenner ikke hverandre...de vet om hverandre...stor forskjell... haha :P

Den hvite har det stått om i nyhete også...lankern som kom for noen år siden og vasket og kjørte budbil og har kjøpt ferrari...den sorte er nettop importert til Norge...kjører fremdeles på importskilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det original E81, evt E87 med tilsvarende (eller mer) bredding som/enn 1M?

Hadde vents i hjørnene av bakfanger, bare slett fanger, i stedet for diffuser. Enderør var firkantede (2 tette), plassert på midten, under skiltet. Den gikk ganske bra og hadde ingen emblemer. Aldri sett noe lignende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakistanere og lankere kjenner ikke hverandre...de vet om hverandre...stor forskjell... haha :P

Den hvite har det stått om i nyhete også...lankern som kom for noen år siden og vasket og kjørte budbil og har kjøpt ferrari...den sorte er nettop importert til Norge...kjører fremdeles på importskilt...

Ja, så det var noen røde greier på skiltene. Hvorfor var han på den ræva kebabsjappa på Grorud når han kjører Ferrari? Burde vært på Tåsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det original E81, evt E87 med tilsvarende (eller mer) bredding som/enn 1M?

Hadde vents i hjørnene av bakfanger, bare slett fanger, i stedet for diffuser. Enderør var firkantede (2 tette), plassert på midten, under skiltet. Den gikk ganske bra og hadde ingen emblemer. Aldri sett noe lignende :P

Nei, men det er en her inne fra Bergen som har bygget et e87 "1M" med originale 1M-deler foran og breddet selv bak. Jeg mener brukernavnet er minien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en som er bygd om i Oslo. Hadde den forhandler skilt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt sort, altså. Den jeg så hadde en spesiell farge. Sikkert folie. Den var ganske mørk og matt. Vanskelig å beskrive. Litt grønn, litt messing, litt brun, alt i samme farge. Men ja, baken på den i tråden var ikke lik som den jeg så. Mange 1-serier har jo skiltet nede på diffuser, mens denne hadde midt-eksos der og skiltet over, på fangeren. Fangeren var ganske flat, med unntak av vents i sidene, som 1M. Minnet litt om en mini cooper på steorider :P

Fargen lignet veldig på denne, bare legg til et hint av camo-mørkegrønn:

post-49688-0-60670800-1407662178_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg møtte på Walkabout forrige helg, på Hitra?

Samt at jeg møtte en mørk vinrød eldre porsche litt sør for Bergen i går, er vel en her inne? 3 Pontiac TransAm fra vei fra Haugesund til Oslo og en blå krom e60 i Kongsberg.

Møtt mye på de 3-4000 km jeg har lagt bak meg de siste 2 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...