wicky124 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 ferrari california x 2..... tamilerne tar av med vask og budbilpenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Ja stemmer. Var to stk Ferrari carlofornia. Kjenner du folka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Denne sorte så jeg utenfor en kebabsjappe på Grorud i går. Kul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Spottet en M235i i går på norske skilt. Sølv farge . Nordstrand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 pakistanere og lankere kjenner ikke hverandre...de vet om hverandre...stor forskjell... haha Den hvite har det stått om i nyhete også...lankern som kom for noen år siden og vasket og kjørte budbil og har kjøpt ferrari...den sorte er nettop importert til Norge...kjører fremdeles på importskilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Finnes det original E81, evt E87 med tilsvarende (eller mer) bredding som/enn 1M? Hadde vents i hjørnene av bakfanger, bare slett fanger, i stedet for diffuser. Enderør var firkantede (2 tette), plassert på midten, under skiltet. Den gikk ganske bra og hadde ingen emblemer. Aldri sett noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 pakistanere og lankere kjenner ikke hverandre...de vet om hverandre...stor forskjell... haha Den hvite har det stått om i nyhete også...lankern som kom for noen år siden og vasket og kjørte budbil og har kjøpt ferrari...den sorte er nettop importert til Norge...kjører fremdeles på importskilt... Ja, så det var noen røde greier på skiltene. Hvorfor var han på den ræva kebabsjappa på Grorud når han kjører Ferrari? Burde vært på Tåsen HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Finnes det original E81, evt E87 med tilsvarende (eller mer) bredding som/enn 1M? Hadde vents i hjørnene av bakfanger, bare slett fanger, i stedet for diffuser. Enderør var firkantede (2 tette), plassert på midten, under skiltet. Den gikk ganske bra og hadde ingen emblemer. Aldri sett noe lignende Nei, men det er en her inne fra Bergen som har bygget et e87 "1M" med originale 1M-deler foran og breddet selv bak. Jeg mener brukernavnet er minien. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Finnes det original E81, evt E87 med tilsvarende (eller mer) bredding som/enn 1M? Hadde vents i hjørnene av bakfanger, bare slett fanger, i stedet for diffuser. Enderør var firkantede (2 tette), plassert på midten, under skiltet. Den gikk ganske bra og hadde ingen emblemer. Aldri sett noe lignende Vet det er en som er bygd om i Oslo. Hadde den forhandler skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Det så jeg ikke. Men tror det var den awt snakket om, for på avataren til brukeren, hadde bilen samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Her er ihvertfall den jeg mener. Bakenden stemmer ikke i forhold til slik du beskriver den du så, men den kan jo ha blitt endret. Hvis ikke er det en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Den var helt sort, altså. Den jeg så hadde en spesiell farge. Sikkert folie. Den var ganske mørk og matt. Vanskelig å beskrive. Litt grønn, litt messing, litt brun, alt i samme farge. Men ja, baken på den i tråden var ikke lik som den jeg så. Mange 1-serier har jo skiltet nede på diffuser, mens denne hadde midt-eksos der og skiltet over, på fangeren. Fangeren var ganske flat, med unntak av vents i sidene, som 1M. Minnet litt om en mini cooper på steorider Fargen lignet veldig på denne, bare legg til et hint av camo-mørkegrønn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Kom over en skjeldenhet i dag, Suzuki Cappuccino på norske skilt. Haha, så den her en om dagen og tenkte, hm merkelig bil, aldri sett en sånn før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ja, jeg måtte sjekke opp nummeret for å finne ut hva det var. Minner meg om en krympet MX-5, men med litt rare proporsjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Tror jeg møtte på Walkabout forrige helg, på Hitra? Samt at jeg møtte en mørk vinrød eldre porsche litt sør for Bergen i går, er vel en her inne? 3 Pontiac TransAm fra vei fra Haugesund til Oslo og en blå krom e60 i Kongsberg. Møtt mye på de 3-4000 km jeg har lagt bak meg de siste 2 ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå