N.E.W. Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Så en prikk lik Macan Turbo i Oslo for noen uker siden - kanskje samme - sikkert ikke så mange i den blåfargen med tonede ruter, sorte felger (og tonede frontlys?) Citröen Mehari, BMW 2002 Touring og en Range Rover Classic Endret April 14, 2015 av N.E.W. Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Så en hvit Mazda RX7 i Lahore i dag. Den var faktisk helt clean (ikke ricer) med litt senk. Så utrolig fin ut, gikk rett hjem og sjekka ut bilmodellen på nett. Niiice. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Aldri søkt på Rx7 før? Surf litt på pakistanske bilsider...det er sykt mange fete biler der nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Aldri søkt på Rx7 før? Surf litt på pakistanske bilsider...det er sykt mange fete biler der nå! Har jo knapt sett en RX7 på veien i Oslo-området før! Utrolig sjelden! Visste/husket bare ikke at de var så lekre i virkeligheten. På bilder likte jeg aldri den modellen "skikkelig godt", men da jeg så den hvite i dag ble jeg nesten betatt, sykt at den kom ut for 23 år siden!! Sykt mange er å ta i, men står stor respekt av eierne av disse spesielle bilene i et ellers grått bil-land (95%+ japanske økonomibiler). Er ikke lett å være entusiast her: sykt drøye avgifter (skamkjørt E36 316i koster rundt 70.000 kr. lol), ødelagte veier, altfor mye trafikk, liten deletilgang, umulig å importere bil eldre enn 5 år som betyr at hvis din drømmebil ikke finnes i landet fra før og er mer enn 5 år gammel, så får du bare drømme videre... Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Så en prikk lik Macan Turbo i Oslo for noen uker siden - kanskje samme - sikkert ikke så mange i den blåfargen med tonede ruter, sorte felger (og tonede frontlys?) Citröen Mehari, BMW 2002 Touring og en Range Rover Classic Jeg møtte på denne Bmw-en, jeg og: 1972 Bmw 2000 Touring par Fredrik, on ipernity 1972 Bmw 2000 Touring par Fredrik, on ipernity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Kanskje ikke den mest spennende spottingen, men jeg har faktisk aldri møtt en slik langs veien. Det er som man ser pickup-versjonen av Cherokee, en 1987 Comanche solgt ny i Norge. Noe av grunnen til at disse ikke er så vanlige her til lands er at de kun ble produsert fra 1985 til 1992. bmw-520i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Møller US tok kun inn ett parti av disse i 1987, tror det var snakk om rundt 100 biler som ble fordelt rundt til Jeep forhandlere i landet. Så om den er Norsksolgt så er nok dette en av de, leste det i ett Amcar blad ifra 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Kanskje ikke den mest spennende spottingen, men jeg har faktisk aldri møtt en slik langs veien. Det er som man ser pickup-versjonen av Cherokee, en 1987 Comanche solgt ny i Norge. Noe av grunnen til at disse ikke er så vanlige her til lands er at de kun ble produsert fra 1985 til 1992. Det pleier å stå en i krysset Kildeveien/Årvollveien rett ovenfor Bjerkebanen også, mulig det er samme men har alltid så dårlig tid når jeg kjører forbi den at jeg aldri rekker å ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Har jo knapt sett en RX7 på veien i Oslo-området før! Utrolig sjelden! Visste/husket bare ikke at de var så lekre i virkeligheten. På bilder likte jeg aldri den modellen "skikkelig godt", men da jeg så den hvite i dag ble jeg nesten betatt, sykt at den kom ut for 23 år siden!! Sykt mange er å ta i, men står stor respekt av eierne av disse spesielle bilene i et ellers grått bil-land (95%+ japanske økonomibiler). Er ikke lett å være entusiast her: sykt drøye avgifter (skamkjørt E36 316i koster rundt 70.000 kr. lol), ødelagte veier, altfor mye trafikk, liten deletilgang, umulig å importere bil eldre enn 5 år som betyr at hvis din drømmebil ikke finnes i landet fra før og er mer enn 5 år gammel, så får du bare drømme videre... Osv. Da kjenner du ikke de riktige folkene Kryr av S-klasser 7-serier Ferrarier Lamboer Porscher Corvetter i pakistan...Søk på "carsofpakistan" på instagram så blir du super overrasket.... ___________________________________________________________ Spotta denne texasbilen på Ensjø istad.... Langt å kjøre....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 En nabo har en texas registrert nissan leaf. Jeg aner ikke hvorfor.. Kan da ikke lønne seg og frakte så langt ? også en leaf da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Spotta en svart BMW M4 på Danmarksplass. Stod Fanabil.no på siden eller noe slikt. Sikkert denne her det da http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58024101&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 En nabo har en texas registrert nissan leaf. Jeg aner ikke hvorfor.. Kan da ikke lønne seg og frakte så langt ? også en leaf da gitt. Er vel ikke lov å bruke utenlandsregga biler om man er bosatt i norge heller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Sikkert denne her det da http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58024101&searchclickthrough=true Jepp! [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 BMW X5 M5 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Jeg møtte på denne Bmw-en, jeg og: 1972 Bmw 2000 Touring par Fredrik, on ipernity 1972 Bmw 2000 Touring par Fredrik, on ipernity Tøff den der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå