danskiii Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Tror jeg spottet din bil ved flisbutikken ved Fagerlia nå i kveld. Pen bil! Stemmer det ja! Takker Hadde tilfeldigvis ikke en sort E81/87 med L bakpå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Stemmer det ja! Takker Hadde tilfeldigvis ikke en sort E81/87 med L bakpå vel? Neei, kjørte golf uten L bakpå, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hehe ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Styggsøt Citröen H-van M|Fjeld og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Styggsøt Citröen H-van det er maskin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Tenker alltid på Olsenbanden når jeg ser de bilene der, en slik ble jo svinekjørt i en av filmene der med en bombe baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Ser veldig mange drosjer i millionklassen i Oslo om dagen: Spottet også en helt ny BMW jeg aldri har sett før - ser ut som en prototype! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Ligna på e30. FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Er litt av og på med å legge ut for tiden. Men her er noen av mine Spotts, som jeg har sett litt fra dag til dag. Første bilen: S350. Likte denne veldig godt. Nr.2: Var på Bryn med en kompis, plutselig kom det en Delorean til rundkjøringen der. Han så at jeg tok bildet og like etter ga han skikkelig på mot Helsfyr. Kul eier! Nr.3 : F-Type på Aker Brygge. Nr.4: En X5 M50 og en Fiat Abarth i bakgrunnen. Nr.5: En eldre Escalade. Står 2 stykker oppe ved Bergheim på Ensjø. Nr.6: En Kul Subaru Impreza Nr.7: En Panamera Turbo med tøft utseende og kule felger. Sto på Ulven. Nr.8: En vakker E-klasse Cab, Nr.9 : En sjelden Golf Country.. godt brukt familiebil så jeg. Aldri sett en før Nr.10: Land Cruiser V8. Drittøff! Har gjort service på flere stk og blir alltid glad når jeg ser denne bilen. Nr.11: Bmw I8 utenfor Bergheim. Nr.12: Corvette på Bergheim Nr.13: GL63 AMG bak en Panamera 4S. Står ofte flere rå biler på de plassene. Vært borti 535GT, Panamera Turbo S, RS6, Cayenne Turbo S osv. Nr.14: S-Coupe på Ensjø. Nr.15: Jensen Interceptor utenfor jobben. Hyggelig eier. Og den siste bilen jeg så idag var en Lamborghini Hurucan fra Autoxo. Sto på Økern rundt 11-tiden. Var tilfeldig at jeg kom borti den, skulle egentlig innom Kiwi, men fikk øye på den gjennom utgangen til parkeringsplassen. Tredje gang jeg ser den så var litt mindre entusiatisk over en Lamborghini enn vanligvis, men digger den enda mer hver gang jeg ser den! Skal ut i byen imorgen og spotte litt mer. Neste gang legger jeg ut mindre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Spottet den her på Ensjø i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Spottet den her på Ensjø i dag! Kjørte forbi den ved Etterstad i stad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Spotta Henning Solberg i Aston Martin'en sin, kjørende forbi Shell i Ytre Enebakk, i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Spottet den her på Ensjø i dag! Ser ut som KongHelle sin M4. Råtøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) Spotta den røde c63´en som det har vært noen bilder av her. kjørte sidlengs i sannergata krysset skikkelig grooom lyd Endret Juni 4, 2015 av m4dct Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Bare legger ut noen bilder fra de siste ukene (s63,r8,gtr er fra i fjor) har bilder av noen kule biler som jeg spotta i puerto banus og malaga også som jeg kanskje legger ut senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå