Tunsaskw Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 A7 med 245 hester og MTM (?) Eksos + Vossen. Ganske rå! Sent fra min SM-G900F via Tapatalk TheMaa, bmwgreg90, Mariuskv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Liker spottingene dine...Men du må ha noe enormt med plass på hardisken din... tar 100år å laste inn bildene du legger inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 de er bare å 5mb så vidt jeg kan se, så er nok ikke det størrelse som er problemet Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 rart det der..alle bildene lastes kjapt med unntak av Tunsaskw sine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 rart det der..alle bildene lastes kjapt med unntak av Tunsaskw sine... Det er syk oppløsning på bildene hans...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Noen bilder er tatt med Kamera og andre er med mobil. Kanskje det har noe med det å gjøre. Skal prøve å få gjort no med det. Sorry hvis det er til bry Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Ingenting å si sorry for! Liker bildene..bare lurte på hvorfor dine tok så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Skjønner meg ikke på folk som driver med "emblem-tuning". De få som faktisk vet hva en X5 M er og blir imponert av den, vet at DET IKKE ER EN FUCKINGS X5 M!!! Bimmer fan, Ohrvik og Krika reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Møtte ein mørkeblå passat over nordhordalandsbrua.. Satt 4 karer med kvar sin neve på ei sponplate på taket[emoji102] tambur4 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Ingenting å si sorry for! Liker bildene..bare lurte på hvorfor dine tok så lang tid Jeg får de opp med engang, kan vel være netthastigheten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Jeg får de opp med engang, kan vel være netthastigheten din? [emoji14]Kan selvsagt være noe med nettet mitt å. Hatt litt problemer med nettet hjemme. Men har vært å spottet litt idag ved Autoxo og Autostrada. Kan legge ut noen bilder seinere ikveld Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Grei dag. Tok bussen til Autoxo, men før dette kom jeg over en SLR utenfor Continental. Samme SLR som jeg tok bilde av for noen dager siden. Autoxo hadde de samme bilene som vanlig. Betatt av Turbo S'n deres! Kunne tatt den over GT3 Anytime! Kom over en Land Cruiser V8 på hvite skilter.. prisen på en slik er ganske høy. No biggie.. men ja. Autostrada hadde et greit utvalg. En grusom foliert Panamera, En helt ukjent F355 for meg, aldri vært borti den. En Stavanger regga 599 og en veldig fin 458 Spider i kjelleren. Minner veldig om den KH-Regga 458 coupe'n som kjører rundt i byen ofte. Like før vi skulle dra kom det en M6 Gran Coupe, er dette han 20åringen sin? Hadde litt uflaks idag også hehe. Så at når bussen kjørte forbi Autoxo.. så sto det flere veteran mercedeser der.. blant annet 2-3 stk SL300 .. og en SLS. Pluss noen ekstra AMG'er. Og inni sentrum kom det kjørende en RS5 med følge av en Lamborghini Murcielagio i gul med PD-Skilter.. gikk av bussen og løp rundt i byen men fant ikke noe til dem. Men kom over denne CLS'n med Black Series-potter. sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Digger fargen på m6'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Opplevde en fønni ting i Lillestrøm igår...En rød M6 kjørte ut fra en P-plass og ut på veien...ga på litt... rumla pent tenkte jeg...Så kom en S63 AMG Coupe bak og skremte livskiten ut av han i M6en med rumlinga si Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå