Fredrik 90 Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Har M3/M4 blitt en veldig vanlig bil å spotte? Jeg møter nesten nye M3/M4 ukentlig langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Har M3/M4 blitt en veldig vanlig bil å spotte? Jeg møter nesten nye M3/M4 ukentlig langs veien Ikke her jeg bor ihvertfall. Møtte en VW Touareg med V10 Diesel. monster av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Han i E46 compacten kjørte rimelig freskt gjennom svingen det er filma ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 For en stund tilbake la jeg ut bilde av kanskje Oslos eneste E28 i daglig drift (muligens en drøy påstand), en 1985 520i. Synes den fortjener et bilde til langs veien. Tar også med en nyimportert 1956 Ford Crown Victoria og en norsksolgt 1971 Opel Manta som holder seg uforskammet godt. Sistnevnte er i daglig bruk i sommerhalvåret. Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Vet iallfall om minst to E28er til som går daglig i Oslo, ene er her på forumet Går også 3 stk E28 daglig året igjennom her i byen også, samtlige er 518I Forholdsvis sjeldene biler som nye, enda mer sjeldne i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 (endret) Tøff E28 M5 med litt uheldig fargeforskjell og E30Meet klistremerke i ruta utenfor kinoen her. Endret August 13, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Noen som var på C&C Romerike idag? ☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Noen som var på C&C Romerike idag? ☺ Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Hvor følger man med for treffinfo for CC Romerike? Asker & Bærum er på førstkommende søndag 16. august (kl 18). Anbefaler folk i området å bli med, hyggelig gjeng det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Vet iallfall om minst to E28er til som går daglig i Oslo, ene er her på forumet Går også 3 stk E28 daglig året igjennom her i byen også, samtlige er 518I Forholdsvis sjeldene biler som nye, enda mer sjeldne i dag Jeg ser til stadighet en hvit e28 rundt i Follo og som ser ut til å være i daglig drift. Den er ofte observert tauende på en henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg kommer! ☺ Hvor følger man med for treffinfo for CC Romerike? Asker & Bærum er på førstkommende søndag 16. august (kl 18). Anbefaler folk i området å bli med, hyggelig gjeng det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg kommer! ☺Skal prøve å komme jeg også, hils hvis du ser meg! BMW caps og sorte Nike sko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Skal prøve å komme jeg også, hils hvis du ser meg! BMW caps og sorte Nike sko Det skal jeg ☺ Spesifikk bil du kjører? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Det skal jeg ☺ Spesifikk bil du kjører? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Eneste blå 4 Serie Gran Coupe der Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 En sl55amg og en sl65 amg. Fy f... Hvor tøff den sl65 amg var. Var litt rush så jeg ble liggendes ved siden av han. Han merket sikkert at jeg rulla ned vinduet for plutselig var det litt pådrag på den. Deilig og høre v12ern jobbe kompaniert med turbosuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå