Cbrooen Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Den Dubai bilen er vel tatt bilde av på tjuvholmen? Fun fact; Vet en Midtøsten sjeik handlet en "hel" topp etasje på tjuvholmen, altså han kjøpte alle leilighetene på toppen og slo de sammen til en. Men var en dame som ikke ville selge så han fikk alle bortsett ifra en. Sikkert bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Russerne er her... 7stk sorte facelift Toyota Landcruisere på rekke og rad i Oslo igår... nesten litt spooky...alle vinduene var sorte... skimtet så vidt de i forsetet...de så skumle ut...selv for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Godt jeg ikke bor i Oslo. Skumleste her å se etter veiene er 90 år gamle kjerringer i oppskrapede Toyotaer... Marius2002 og rolfi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Russerne er her... 7stk sorte facelift Toyota Landcruisere på rekke og rad i Oslo igår... nesten litt spooky...alle vinduene var sorte... skimtet så vidt de i forsetet...de så skumle ut...selv for meg...Ja så det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Denne sommeren har jeg observert mye rare skilt faktisk....mer enn tidligere år faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Jeg regner ikke med at de har kjørt hele veien ifra Dubai? Er kanskje noe en nordmann har tatt med seg hjem som flyttegods Regner med at det bare er en som er på ferie her oppe, rimelig vanlig at de flyr opp noen bile å bruke på ferie, men hat vel ikke vært så mye av det i Norge enda Den Dubai bilen er vel tatt bilde av på tjuvholmen? Fun fact; Vet en Midtøsten sjeik handlet en "hel" topp etasje på tjuvholmen, altså han kjøpte alle leilighetene på toppen og slo de sammen til en. Men var en dame som ikke ville selge så han fikk alle bortsett ifra en. Sikkert bilen hans Er på Tjuvholmen ja, mye rare biler som står der stadig vekk, men er den første jeg ser med Dubai skilter Det var endel som tok litt av når det ble bygget ut, så er endel relativt heftige leiligheter i de forskjellige byggene ja! Men bilen stod utenfor The Thief på kvelden før den var plassert nede i den "offentlige" delen av parkeringshuset, så regner ikke med at det er en som har egen leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Det har det vært lenge. Trysil skisenter satset jo på russere. De kom flyvendes inn med helikopter på ferie. Vet ikke hvordan det er nå for tiden, var i allefall slik for noen få år tilbake. Er slik enda. I Hafjell så har kaller man det "Russer uke". Altså en uke med bare russere i hele skianlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Notland Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Den hvite er sønnen i huset sin, 25-26 er vel han jeg ikke husker feil. Tidligere skolekamerat. Har eget helikopter også han Helikopter også ja! Hehe Er vel ved Holmsbu/Rødtangen dette eller? Mener jeg har sett omtrent samme samlingen der ute i sommer. Ja det stemmer, rett ved Rødtangen Brygge. Og den brygga ble finansiert av gjett hvem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 1964 Pontiac Bonneville par Fredrik, on ipernity 1964 Pontiac Bonneville par Fredrik, on ipernity 1964 Pontiac Bonneville par Fredrik, on ipernity Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Det er nok av Ford Mustang i Norge, men akkurat mk4 er relativt sjelden da den verken er fugl eller fisk. Dette er en 1995 modell med V6 importert i 2006, og man skal nok ikke se bort i fra at det er flyttegods. Ellers fant jeg to stykk 1962-modeller solgt ny i Norge: en Mercedes W110 190C og en Volvo Duett. Galro og AlexZandero reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 ^^ Den Duetten har jeg møtt på og: 1962 Volvo Duett par Fredrik, on ipernity 1962 Volvo Duett par Fredrik, on ipernity Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Fin Mercedes 500sel, eller hva den nå heter. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Hvit Mercedes S63AMG 4MATIC Coupe....med gull calippere og hvitt interiør...og hvitt ratt.... Nybilpris på nærmere 3mill.... Fyfaen den bilen er vakrere i virkeligheten enn på bilder! Apropo Dubaifolka..kjørte par av dem igår...de gadd ikke gå fra Tjuvholmen til Akerbrygge...så...jah... De var ikke direkte imponert over The Thief Hotel... spesielt siden de fant ut at det var det beste hotellet her...Og bilene hadde de fløyet inn..Og de hadde bulka Ghosten siden alt var så bittelite i Norge at de ikke klarte å puste.... Spotta også norges eneste hippietreff siste årene... Endret August 20, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Hvit Mercedes S63AMG 4MATIC Coupe....med gull calippere og hvitt interiør...og hvitt ratt.... Nybilpris på nærmere 3mill.... Fyfaen den bilen er vakrere i virkeligheten enn på bilder! 2015-mercedes-benz-s63-am-3_600x0w.jpg Apropo Dubaifolka..kjørte par av dem igår...de gadd ikke gå fra Tjuvholmen til Akerbrygge...så...jah... De var ikke direkte imponert over The Thief Hotel... spesielt siden de fant ut at det var det beste hotellet her...Og bilene hadde de fløyet inn..Og de hadde bulka Ghosten siden alt var så bittelite i Norge at de ikke klarte å puste.... 11913041_10156097799310045_2125452743_n.jpg Antar at det er denne du prater om? Ser du har vært på Lilletøyen. Tror faktisk jeg kjenner eieren av den ene camperen. De drar overalt med den, hadde en stor Roadtrip i sommer og nå er de i New Zealand.. Har forresten noen spotts fra idag, men legger ut etter at jeg har vært en tur nedi byen Nye S63 Mansory'n til Stordalen er blant annet blant de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Apropo Dubaifolka..kjørte par av dem igår...de gadd ikke gå fra Tjuvholmen til Akerbrygge...så...jah... De var ikke direkte imponert over The Thief Hotel... spesielt siden de fant ut at det var det beste hotellet her...Og bilene hadde de fløyet inn..Og de hadde bulka Ghosten siden alt var så bittelite i Norge at de ikke klarte å puste....De ser ut til å ikke bry seg så veldig mye om den RRen i hvert fall! Snakket med en kompis som så samme bilen i Cannes i våres, og allerede da var det de samme ripene på bagasjelokket som det er der nå... Legger ved et par bilder til av den Endret August 20, 2015 av olenikolai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå