R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 man lar da for pokker passasjeren foran gå ut for å slippe inn de som skal sitte bak [emoji14] heheJa, tatt i betrakting passasjeren veit korsen en coupe funker med dinna knappen på hjørne av stolen [emoji12] Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Noen biler jeg møtte på i dag med "nytt" kamera. Trabanten, Dkw-en og VW-en har jeg riktignok tatt bilder av i tidlegere år, men jeg benyttet sjansen i dag til å ta noen bedre/flere av dem. 1963 Volkswagen Type 2 par Fredrik, on ipernity 1962 Trabant Universal par Fredrik, on ipernity 1956 DKW 3=6 par Fredrik, on ipernity En Boble kom susende forbi når jeg stod ved DKW-en: 1956 DKW 3=6 par Fredrik, on ipernity Og det samme gjorde en eldre Mercedes: 1966 Mercedes 250 SE Coupé par Fredrik, on ipernity I tillegg møtte jeg på denne strøkne, norsk-solgte Citroen BX Sporten. 1985 Citroen BX Sport par Fredrik, on ipernity Skulebollen, M|Fjeld, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Dæven, den BXen var virkelig noe utenom det vanlige. Har ikke sett en BX langs veien på sikkert 10 år, og den der var gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Dæven, den BXen var virkelig noe utenom det vanlige. Har ikke sett en BX langs veien på sikkert 10 år, og den der var gjennomført. Jeg tror den bor på gata på Kampen. Jeg har i hvert fall sett en del ganger der. Jeg er egentlig litt overrasket over at du ikke har møtt på den og så mye du ser ut til å farte rundt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Jeg så en gul Fiat 500 (gammel type) i skikkelig god driv med to voksne menn i bilen i Carl-Berner rundkjøringa i dag Det så så sykt kult ut... Den bilen er liiiiiiiiiiten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Denne sto på gjesteplassen I Garasjen idag Galro reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Første gang jeg ser en Aventador i Norge.... Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Meget god kebab på den sjappa en kan se bak Avantadoren der, forresten! Tollefsen, HenrikSolberg, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Første gang jeg ser en Aventador i Norge.... Bertrand sin, blir sjeldent spotta den der Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4dct Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Tunsaskw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 På vei til Aker Brygge nå. I håp om at den står der Første gang jeg ser en Aventador i Norge.... Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Spotta endelig den Huracan'en i Oslo And-reas og Tunsaskw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Istad utenfor Rema 1000 på Bryn. Nyregga Cadillac XLR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hver dag jeg kjører til jobben så ser jeg en blå E39 M5 på Billingstadsletta, noen innpå her? Ser ganske så fin ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå