Erik89 Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Spotta en BMW X6 på Finnsnes ! kjørte du inn i gården hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Spotta en BMW X6 på Finnsnes ! Så du bare kjørte rett opp med bilen din for å ta bilde av noen andre sin bil? Kjørte du inn i gården hans? Haha, kan virke sån, men bilen tilhører stefaren til en kompis av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 Åjaa, men da så Blei vel mer "spotta" da..fått tatt deg en tur a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 2xViper,DB9, 997 GT3, H1, 355 og mye gromme amcars sett i dag. Det er sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Det var nok den, sjøbuse Og ja, det er SOMMER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Åjaa, men da så Blei vel mer "spotta" da..fått tatt deg en tur a? Har desverre ikke det men lever i håpet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Z8 utenfor Autozentrum på Økern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 spotta en svart e21 alpina på en autolink bilfrakter i ålesund i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 spotta alpina b10 bi-turbo touring i hønefoss idag! blei greit vill i trusa kan du si, i tillegg spotta jeg matt-svart e30 ved sperillen i retning mot hønefoss, samt en rød e46 m3 cab i retning valdres, ved nes i ådal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Z8 utenfor Autozentrum på Økern Donorbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Skulle snu langt inne i de dype nordnorske skoger i dag, da jeg fikk øye på noe inni en låve. Måtte så klart inn å se... Gud, denne var nok konge på veien for noen år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 2 spreke biler på samme dag. Forrige uke vel og merke.Mener jeg så en gul/oransje Gallardo på rolfsøyveien i Fredrikstad. Skrudde fort ned musikken og vinduet da!! Senere på dagen så jeg en hvit Alpina e92 ved Hydrolift. Også møter jeg ofte på en mørk e34 med gule lykter i Sarpsborg. Må jo være en her inne denne du så da tenker jeg. Så denne selv stå parkert utenfor Svendsen Eksos på rolvsøy i morrest. Tøff skute:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Jeg så en veldig pen E39 på Østre akern i går.. Etterhvert som jeg nærmet meg bakenden lot jeg merke til 540i merket, men etter ett kjapt søk viste det seg kun å dreie om 520iA.. Synd jeg ikke hadde 518i bakpå min 535iA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 spotta alpina b10 bi-turbo touring i hønefoss idag! blei greit vill i trusa kan du si, i tillegg spotta jeg matt-svart e30 ved sperillen i retning mot hønefoss, samt en rød e46 m3 cab i retning valdres, ved nes i ådal:) Matt svarte e30 er vel geirandre på forumet sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Spotta en BR.regga oransje Mazda Rx8 som var full av "gumball 3000" klistremerker, på motorveien ut fra Oslo i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå