Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

BMW har alltid høyest pris i klassen når det gjelder MC. Men Ducati og andre sammenlignbare ligger jo rett bak de og.

Er vel litt funksjon foran form på S1000RR, om man ser på kåpene så er de ulike også..

Om det er fint er jeg ikke helt sikker på, men at Bmw har laget den råeste sykkelen i år(råeste gatesykkel noensinne?) er liten tvil om! 193hk og 183kg tørrvekt er imponerende! (bare for å nevne noe alle forstår :lol: )

Eneste gatesykkelen som er råere på papiret er Ducati Desmosedici RR(193hk/171kg) dette er vel så og si en MotoGp sykkel med lykter(og litt mer gatevennlige bremser og bedre serviceintervall) minuset med denne er at den koster 500000kr. Vil også tro at bmwen er lettere å kjøre fort med for en uerfaren fører pga all elektronikken.

S1000RR koster forøvrig rundt 260k ny!

Beklager avsporingen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desmo er en rå sykkel ja... Nærmeste man kommer begrepet "hyper-MC" i den verdenen :)

Den geita hadde vært med i en reklamefilm (one-call) og måtte kjøres tilbake til bondegården da'n var ferdig med statistrollen sin. Ingen ville gjøre det, men noen måtte, så jeg meldte meg "frivillig". Den var rimelig irriterende som passasjer, breket hele tiden, klarte ikke å sitte stille og tråkket på tenningsnøkkelen (den sitter mellom forsetene som på SAAB) midt i en rundkjøring i Oslogryten slik at motoren stoppet. Og som prikken over i'en så lorta'n som et helvete i bilen.

Såpass ja! Lurer på om det hadde blitt nyhetssak om en pakistaner eller somalier kjørte rundt på samme måte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...