Bimmerlorris Skrevet August 6, 2017 Skrevet August 6, 2017 Jævlig fint bagsjeromsløsning 👍 Hva slags materiale brukte du ?
NeonMuffler Skrevet August 6, 2017 Forfatter Skrevet August 6, 2017 11 timer siden, Bimmerlorris skrev: Jævlig fint bagsjeromsløsning 👍 Hva slags materiale brukte du ? thanks! mdf plater og biltema stoff Bimmerlorris reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet August 15, 2017 Skrevet August 15, 2017 blir det noen større prosjekter på denne nå? eller er det stort sett bare kosekjøring? liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet August 21, 2017 Forfatter Skrevet August 21, 2017 hadde en plan om å strekke opp understellet i vinter, blåse og lakke alt, + kw custom coilovers. ellers har jeg fått på en voksen diffuser bak nå. må ta å fikse servoen da den ikke er helt god, så blir å sveise litt på tanken og bytte pumpa Freakshow reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 21, 2017 Skrevet August 21, 2017 Du styrer på og lager en rå bil enda råere :). Rett og slett imponert . Du er superflink og går veier ikke mange våger pga det skiller seg ut. Jeg vet at skulle jeg kjøpt e34 igjen og brukt mye peng,da hadde jeg ringt deg NeonMuffler reagerte på dette 1
Morty999 Skrevet August 22, 2017 Skrevet August 22, 2017 On 21.8.2017 at 21.30, NeonMuffler skrev: hadde en plan om å strekke opp understellet i vinter, blåse og lakke alt, + kw custom coilovers. ellers har jeg fått på en voksen diffuser bak nå. må ta å fikse servoen da den ikke er helt god, så blir å sveise litt på tanken og bytte pumpa håper du skal sveise om eksos også?
NeonMuffler Skrevet August 23, 2017 Forfatter Skrevet August 23, 2017 5 timer siden, Morty999 skrev: håper du skal sveise om eksos også? Hva er galt med den? liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet August 24, 2017 Forfatter Skrevet August 24, 2017 On 21.8.2017 at 21.35, sveigis skrev: Du styrer på og lager en rå bil enda råere :). Rett og slett imponert . Du er superflink og går veier ikke mange våger pga det skiller seg ut. Jeg vet at skulle jeg kjøpt e34 igjen og brukt mye peng,da hadde jeg ringt deg Hehe takker for fine ord Jan 😃 Alltid hyggelig det:) legger ved noen bilder av diffusoren jeg har montert, og noen bilder jeg ellers har tatt. Folk må gjerne følge meg på Instagram, da jeg legger ofte ut bilder der:) den er: bimmerpedersen har også fått forsegla lakken:) Daniel. reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet August 24, 2017 Skrevet August 24, 2017 god damn så tøft! defusern va LEKKER! NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet September 3, 2017 Forfatter Skrevet September 3, 2017 Prøvde å fikse litt på servoen, ds jeg var lei av at lokket på beholderen lakk, så jeg rev av den gamle toppen som kun var bretta på. Kjøpte nytt lokk og hals, og dreide meg en plate som skulle sveises på toppen. Synes selv den ser litt bedre ut også nå:) nå er den tett der, men ser ut som slangen under er dårlig for den lekker jo:p evig prosjekt detta heheh. gamle rivd av lage litt deler er moro synes det er litt moro å ta bilder også, så har alltid med kamera når jeg er ute:) jeg har lenge hatt et sett Rondell d58 liggende. 18" i 8,5 og 10" bredde. Valgte å sende til til en kompis, som driver Østfold felgteknikk. Gikk for en bronse farge for å ikke ha de som alle andre. Fargen er veldig sprek i sola! Starter med før og etter bilde av felga:) mangla se teleoperatører, men han hadde noen ekstra liggende, så jeg plukka ut de som passa:) Are. reagerte på dette 1
volvobrage Skrevet September 4, 2017 Skrevet September 4, 2017 Bilen ser fantatisk ut!!! Fin jobb med servobeholdaren:) NeonMuffler reagerte på dette 1
Gabz Skrevet September 4, 2017 Skrevet September 4, 2017 Helt nydelig dette, ja. Synes Rondellene kledde den bedre enn de andre, tbh. Folk kan kalle dem oppbrukt så mye de vil, men de er nå oppbrukt av en god grunn Freakshow og NeonMuffler reagerte på dette 1 1
NeonMuffler Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2017 Her skjer det ikke stort.. en kompis ville shine bilen litt og voksa den for meg, så da slapp jeg det:) har kjøpt meg hus så tid og penger går til det nå desverre, og i helga ble bilen parkert for vinteren:( liffi, S. Gunstad og Ron Jeremy reagerte på dette 2 1
Bimmerlorris Skrevet Oktober 30, 2017 Skrevet Oktober 30, 2017 Må bare fortsette å skryte av denna bilen din 😃 Farge, stuk, alt virker så jævla gjennomtenkt 👍 NeonMuffler reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå