Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Rett ut i regnet etter utvendig/innvendig/understell rengjøring og motorvask hos Bristol Garasjen :D :D :D

 

Men kudos til de gutta, bilen FØLTES ren og pen etterpå - overbevist om at det er bedre å tjene mer penger og la de ta bilvasken, enn å bruke timesvis på noe jeg ikke har peiling på på Statoil hehe :)

post-52793-0-84770500-1434547288_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar 15 min og lese seg opp på hvordan det gjøres grundig her: DCN.no

Så kjøper man en vaskepakke fra feks. Scandicshine. Der står også fremgangsmåte med produktene man kjøper

Om man ikke klarer og vaske en bil er det ikke mye håp..

Jeg har bare håndvasket bilen selv siden jeg hentet den og har lest de DCN guidene mange ganger. Har bøtte med Grit Guard, skånsom shampoo, felgrens, Prick Bort osv., men jeg ble aldri "detailing frelst". Det er veldig tilfredsstillende å vaske egen bil, men det tar dyrbar tid, utstyr (hvor alt er forbruksmateriale) og energi.

 

Bedre for MIN DEL da å levere bilen når jeg skal i sentrum, gjøre det jeg skal og få tilbake en strøken bil. Regner med at du bor i et hus og ikke har problemer med å vaske bilen når som helst på døgnet, men vi som bor midt i hovedstaden må ta hensyn til andre som også skal vaske bil og må derfor vaske sent på kveldene når det ikke er kø. Og det går ikke alltid an heller.

 

Enklere å levere fra seg og få en ferdig oppskrapet bil.

Og felger vasket (tørket) av med tørkepapir...

Nei gitt da er det nesten bedre å la være

 

Okey Mr. Detailing Guru, takk for din fornuftige tilbakemelding.

 

Motorvask allerede? Bilen din er jo splitter ny, noe kult

 

Den var litt skitten i motorrommet. Fikk motorvasken gratis også :)

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egen tomt med plenty av plass å stå å vaske bilen selv, og jeg vasker alltid bilene selv også. Men jeg kan love at det er tidkrevende og tiltak, særlig når man som meg liker å gjøre det grundig og skikkelig. Hadde det ikke vært for at det ikke finnes gode vaskesjapper her i byen så hadde nok satt bort vasken fra tid til annen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...