Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

For meg er svarte felger = stål, og stål er neitakk! :P Vakker E38 som den er

Særdeles enig. Kan til nøds ha sorte felger for banebruk.

På et slik mørkt bilde hadde jo ikke de sorte felgene vistes, og man må ha kontraster på en bil så tror ikke det blir sorte felger uansett :P

Men på den e38'n ble svarte felger tøft! Kanskje et snev av koksgrå hadde ikke vært dumt

Ble gromt på det bilde jeg redigerte ja :) Men tror nok ikke det blir sorte felger uansett, har mer lyst på den Tiffany blue ellernoe syk farge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er svarte felger = stål, og stål er neitakk! :P Vakker E38 som den er

Særdeles enig. Kan til nøds ha sorte felger for banebruk.

På et slik mørkt bilde hadde jo ikke de sorte felgene vistes, og man må ha kontraster på en bil så tror ikke det blir sorte felger uansett :P

Men på den e38'n ble svarte felger tøft! Kanskje et snev av koksgrå hadde ikke vært dumt

Ble gromt på det bilde jeg redigerte ja :) Men tror nok ikke det blir sorte felger uansett, har mer lyst på den Tiffany blue ellernoe syk farge :P

Jeg stemmer for en fresh farge. :-) candy red, tiffany blue eller kanskje kawa grønn^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ene bilde er fra her om dagen. ute å spiste is med Dama å Guttungen :)

389A18CF-0E98-4E19-832D-D8BE6F9346DE-14399-00000D2761FD9F7E.jpg

Så var jeg på biltilsynet å hente skilt til bilen til dama !! ikke feil å ha detta som Skolebil ! E92 M3..

3741E672-0227-4285-8077-7422A7E5AF8D-14399-00000D275128399B.jpg

99BDC92B-859E-4F18-B2AA-19E6D131F13A-14399-00000D274C581F8C.jpg

Så hjemme å skilt på Konebilen

039BAAF5-12C8-47EB-B9A8-9B2A16D047E8-14399-00000D2745373478.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ene bilde er fra her om dagen. ute å spiste is med Dama å Guttungen :)

[ Bilde ]

Så var jeg på biltilsynet å hente skilt til bilen til dama !! ikke feil å ha detta som Skolebil ! E92 M3..

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Så hjemme å skilt på Konebilen

[ Bilde ]

den skolebilen der fikk en real spa behandling av meg for 14 dager siden. godt å se den blir vasket og holdt vedlike. NOT.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så totalt meningsløst å ha en e92 m3 som skolebil....

Det har nok noe med at de som eier skolebilene bruker disse som regel som privatbiler på fritiden også. Hadde jeg vært kjørelærer så hadde jeg gjort akkurat det samme, bare bedt elevene om å være litt forsiktig på gassen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så totalt meningsløst å ha en e92 m3 som skolebil....

Det har nok noe med at de som eier skolebilene bruker disse som regel som privatbiler på fritiden også. Hadde jeg vært kjørelærer så hadde jeg gjort akkurat det samme, bare bedt elevene om å være litt forsiktig på gassen. :)

Sant, eller word.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...