Underground1983 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon.
Eksos Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Var vell ikke å få pene bilder som var hovedmålet her men ...
thommas88 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Blir litt som når damer står ved siden av stygge damer for å se enda penere ut. Dog din er lækker fra før ; )
Garbrandt Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere
BMW E30 325 Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Ja, det var skikkelig rått:)
koll Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere Pass på å ikke last den for tungt da En kamerat ev meg gjorde akkurat dette, og endte opp med noen syke merker i taket da han hadde lastet litt tungt
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon. Nå har jeg xenonlook-pærer, som iogforseg gir et mye hvitere lys enn vanlige halogen, men det blir nok led-pærer etterhvert, da sammen med motstand, så det ikke blir feilmeldinger søk opp led-tråden til en på forumet her (husker ikke nick), så står det veldig mye fornuftig der! Edit: Reef89 sin tråd http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=237902
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere Bilder av løsningen?
Cbrooen Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Legger ut noen bilder fra i dag av en Bmw e92 320 XDrive bilen skal selges forresten! Bilen til muttern.. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=41&t=249219
Evenol Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.
norbakken Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.[ Bilde ] Det ble 1'er på deg ja, det har gått meg hus forbi! Grattis!! Hvordan synes du den er, spes motoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå