Underground1983 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Var vell ikke å få pene bilder som var hovedmålet her men ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Blir litt som når damer står ved siden av stygge damer for å se enda penere ut. Dog din er lækker fra før ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Jeg og Nikko101 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Ja, det var skikkelig rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere Pass på å ikke last den for tungt da En kamerat ev meg gjorde akkurat dette, og endte opp med noen syke merker i taket da han hadde lastet litt tungt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hehe det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon. Nå har jeg xenonlook-pærer, som iogforseg gir et mye hvitere lys enn vanlige halogen, men det blir nok led-pærer etterhvert, da sammen med motstand, så det ikke blir feilmeldinger søk opp led-tråden til en på forumet her (husker ikke nick), så står det veldig mye fornuftig der! Edit: Reef89 sin tråd http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=237902 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Skiboks er tøft! skiguard 850? Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere Bilder av løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Dagens luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Dårlig mobilbilde men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Klar for vintersesongen 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Legger ut noen bilder fra i dag av en Bmw e92 320 XDrive bilen skal selges forresten! Bilen til muttern.. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=41&t=249219 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.[ Bilde ] Det ble 1'er på deg ja, det har gått meg hus forbi! Grattis!! Hvordan synes du den er, spes motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå