Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Hehe :P det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? :P skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! :D

Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiboks er tøft! :D skiguard 850?

Yes, bare modifisert stativet litt for å få den lavere :D

Pass på å ikke last den for tungt da ;) En kamerat ev meg gjorde akkurat dette, og endte opp med noen syke merker i taket da han hadde lastet litt tungt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P det var kult å ha i speilet til verkstedet forleden dag ja? :P skal få tak i hakket hvitere lys i tåkelysa, så det blir bedre match mellom tåke og AE, men synes jeg har funnet en fin combo der ja! :D

Hva slags pærer anbefales for å få hvitest mulig lys i tåkelysa? Kunne tenkt meg å bytte ut de gule på min. Ikke xenon.

Nå har jeg xenonlook-pærer, som iogforseg gir et mye hvitere lys enn vanlige halogen, men det blir nok led-pærer etterhvert, da sammen med motstand, så det ikke blir feilmeldinger ;) søk opp led-tråden til en på forumet her (husker ikke nick), så står det veldig mye fornuftig der! ;)

Edit: Reef89 sin tråd http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=237902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...