Kjexx Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Dattra mi på 3 har sikkert også noe hello katten klistremerker liggende om du vil ha.
MikaelR Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Dattra mi på 3 har sikkert også noe hello katten klistremerker liggende om du vil ha. Syns det er unødvendig å kom med sånn komentara!
|Ole| Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Det hadde blitt verre for han om han hadde blitt ignorert Han prøver jo berre og vere morsom stakkar
pinadud Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Greit nok at folk har forskjellig smak, men det er jo sånn de værste rånejentene har på volvoen sin det.. Da lar vi det være sånn Du liker det ene, jeg liker det andre. Da har jeg tydeligvis en annen smak enn deg. Jaja, godt at vi har forskjellig smak, og du har en ellers fin bil!
Kvasi Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Dattra mi på 3 har sikkert også noe hello katten klistremerker liggende om du vil ha. Syns det er unødvendig å kom med sånn komentara! Typisk de fleste bilforumene dessverre. Virker som målet til enkelte er at alle biler skal være 100% like..
Kvasi Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 mer av den eller kvasi? Av min? Tråden dens er full of them
ingard Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Dattra mi på 3 har sikkert også noe hello katten klistremerker liggende om du vil ha. Syns det er unødvendig å kom med sånn komentara! Typisk de fleste bilforumene dessverre. Virker som målet til enkelte er at alle biler skal være 100% like.. Når man slenger hello kitty klistremerker på bilen sin MÅ man tåle litt tyn. Han har garantert klistra de på for å være forskjellig fra resten, eller så liker han bare hello kitty veldig godt. Who the hell knows, men man må også tåle en lite kommentar. Synes kommentaren var helt nødvendig Snakk om hårsåre folk..
Tzunami Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Motorbytte for full gang! må man ha ny radiator når man bytter fra m40b16 til m20b20? Facelift til preface...
MikaelR Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Stemningsfullt bilde Tzunami menn bygg du om fra facelift til pre? trudde alle vil gjør det motsatte
Tzunami Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Joda, fikk motorn for en slikk og ingenting;) Lommeboka blir jo tømt på e39'n, så e30'n må lide:p
APedersen Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 mer av den eller kvasi? Av min? Tråden dens er full of them Legg link til tråden i signaturen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå