Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Testet 9,5x14 bredda stålfelg på E30n i dag, en kollega som bruker de på sin VW Jetta. Ble i minste laget, men kunne vært kult i 16" Så et bilde av gammel-femmer`n, og nye femmer`n.
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Testet 9,5x14 bredda stålfelg på E30n i dag, en kollega som bruker de på sin VW Jetta. Ble i minste laget, men kunne vært kult i 16" Så et bilde av gammel-femmer`n, og nye femmer`n. Er ikke tilfeldigvis milos sin jetta de felgene kommer fra?
Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Testet 9,5x14 bredda stålfelg på E30n i dag, en kollega som bruker de på sin VW Jetta. Ble i minste laget, men kunne vært kult i 16"Så et bilde av gammel-femmer`n, og nye femmer`n. Er ikke tilfeldigvis milos sin jetta de felgene kommer fra? Haha, jo det stemmer på en såkalt prikk!
Tzunami Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den er tøff den jettaen ass! kjenner broren hans, og thomas som kjæsja merca si:p
Kristian H. Foss Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den er tøff den jettaen ass! kjenner broren hans, og thomas som kjæsja merca si:p Tenker du på "Stolen-racing" Thomas? Isåfall satt jeg på i w202 når han skinka i den stolpen før han virkelig moste bilen. Milos sin har det råeste stuket da!
Tzunami Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den er tøff den jettaen ass! kjenner broren hans, og thomas som kjæsja merca si:p Tenker du på "Stolen-racing" Thomas? Isåfall satt jeg på i w202 når han skinka i den stolpen før han virkelig moste bilen. Milos sin har det råeste stuket da! Det er nok stolen racing ja:p artigkar han:D så å kjøre fronten i volvoen var ikke nok? du får ta bilde av e30'n din og jettaen til milos og slenge opp her da;)
Tommy Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Fikk prøvemontert den nye "BH" til bilen i dag. (skal bare brukes på lengre turer.)
///FredriK.S Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Jøss, fått de e28 og nå Potensiale i denne, så veldig pen ut. Riktig farge. Bare få den ned i bakken! Sinnsykt høy foran Motor er det i den?
JonasD Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 E28 er jo den peneste bilen BMW har lagd. Blir nok noe sveisekit i vinter tenker jeg! Skal bli lavere enn E30'n ja. Treigeste utgaven gitt!
///Thomas Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Fikk prøvemontert den nye "BH" til bilen i dag. (skal bare brukes på lengre turer.) NEI NEI NEIIII!! B L A S F E M I !!!
Kristian H. Foss Skrevet August 26, 2011 Skrevet August 26, 2011 Den er tøff den jettaen ass! kjenner broren hans, og thomas som kjæsja merca si:p Tenker du på "Stolen-racing" Thomas? Isåfall satt jeg på i w202 når han skinka i den stolpen før han virkelig moste bilen. Milos sin har det råeste stuket da! Det er nok stolen racing ja:p artigkar han:D så å kjøre fronten i volvoen var ikke nok? du får ta bilde av e30'n din og jettaen til milos og slenge opp her da;) Skal se om jeg får til et bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå