Thewiz Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Tok et bilde av min nyinnkjøpte 318 IS E36 i dag
Thewiz Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe, er orgianle fjærer på bilen Har ordnet med Supersport 60/40 senkesett jeg skal sette på snart
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Gratulerer med ny bil thewiz På tur får å hente kjerringa, gøy og ut på grusvei igjen etter full vask utv. gikk vel i maks 50-60 får å støve minst:P (sry får mobilcam)
Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Tok siste bildet igår. Nå er den parkert for vinteren. Den står i godt selskap gjennom vinteren Slik, ferdig pakket inn. 6-7mnd til neste gang den skal bevege seg.
Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Ikke tatt idag, men jeg fant det idag. Herlig bilde I bakken opp mot karusellen.
BMW E30 325 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 kunne virkelig tenkte meg å sett en skikkelig bilde serie av den m3en din Øivind.L
Glenglen Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Tok siste bildet igår. Nå er den parkert for vinteren. Den står i godt selskap gjennom vinteren Slik, ferdig pakket inn. 6-7mnd til neste gang den skal bevege seg. nyskjerrig på hva strømkablene går til jeg
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Vedlikeholds lading av batteri, eller kanskje varme?
Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Er til batteriladeren ja. Kobler ikke av batteriet, det står bare en vedlikeholdslader på hele tiden. Godt med luft i dekkene, nesten tom tank og der står den i ca 15 grader hele vinteren. Rører den ikke før sommeren igjen. Glede meg allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå