Hjelen Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Klarer ikke helt og parkere enda Du skulle hatt deg M5 skiltplate
H_Vatn Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Tommis: nesten sånn at e fikk lyst på e30 jo !
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Du har nå fått meg til å ville selge civicen og kjøpe e30 igjen:p good job;)
Glenglen Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Du har nå fått meg til å ville selge civicen og kjøpe e30 igjen:p good job;) uffda, burde ikke være noe valg det der hehe
APedersen Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Nydelig bil tommis, sånn det skal være! Liker fargekombinasjonen din med sort, rød og gul
Tzunami Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Du har nå fått meg til å ville selge civicen og kjøpe e30 igjen:p good job;) uffda, burde ikke være noe valg det der hehe Hehe:p nei burde ikke det:p men nå kanskje jeg sparer lappen, pluss at denne er en smule billigere i forsikring og drivstoff:p selv om det er en liten v-tec under panseret:p Billig fikk jeg den og, men om noe småplukk da;)
Sund.M3 Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 nye nyrer montert! jøss, den var skremmende lik min jo, veldig lekkert vartfall
Kvasi Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 nye nyrer montert! Syns det er rotete med lykter i fire forskjellige farger, men ser jo ellers ut som en fin bil.
johnja Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Klarer ikke helt og parkere enda Du skulle hatt deg M5 skiltplate Sånn?
pinadud Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Det der er refleksplaten. M5 platen er bare sort plastikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå