Walkabout Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Dårlig iPhone-kvalitet, men uansett stas å få på sommerfelgene i dag!
liffi Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Årets første vask skal sies at det var godt å kjøre bilen igjen!
hsd Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Bomma litt på innpresset bak? Er manglende valsing som er "feil", innpresset er minst hvor det skal være
liffi Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 dette er vinterlagrings felga, så er ikke så nøye.. står på 18" Keskin kt1 på sommern og det passer fint da (Stikker litt utenfor) å skal valses så snart jeg får tid, så da blir det nok bra !!
carlhaakon Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Min bil i dag, snart så den skal få strekke på bena etter en hard vinter med lakkering og mye kirurgi!
carlhaakon Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Helt sjef bil, carlhaakon! takker for det, fortsatt mye igjen og gjøre men straks ferdig karroseri messig
Thewiz Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Pent som vanlig carlhaakon. Kunne trengt en vask. Er kanalen på høyre side litt trøkt, eller er det bare bildet?
Lorentzose Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Stakkars bil som må stå ute og lide, når far ikke er hjemme!
Evenol Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Pent som vanlig carlhaakon. Kunne trengt en vask. Er kanalen på høyre side litt trøkt, eller er det bare bildet? Er nok bare pga. at han ikke har M-tech sideskjørt... Akkurat nå så tror jeg det ikke er så mye som ei eneste vaskeripe på den bilen.
carlhaakon Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Pent som vanlig carlhaakon. Kunne trengt en vask. Er kanalen på høyre side litt trøkt, eller er det bare bildet? Er nok bare pga. at han ikke har M-tech sideskjørt... Akkurat nå så tror jeg det ikke er så mye som ei eneste vaskeripe på den bilen. den skal få vask, men vil ikke vaske alt får mye før den har stått litt lenger, er nettop lakkert er vel ikke så mye skader på bilen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå