noekult Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Fascinerende at 18" ser små ut på en 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Må få gjort noe med innkjørselen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Jeg har 285/25 på 10" bredde bak. deilig bil du har da. Noen planer for den eller? Vurderer større felger, 20". Har 18 " nå med 245/45-R18 og 275/40-R18 bak. Tror 20" hadde blitt bra på din;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Noen legger om til sommerdekk og koser seg på tørr asfalt... mens andre får et lass med snø over natten. IMG_1500 by matsrh, on Flickr IMG_1503 by matsrh, on Flickr IMG_1494 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tror jeg hadde klikka om je fant så mye snø utenfor bimmern nå! Men du tar klare og fine bilder da, det skal du ha;) og lekker farge på bilen din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 JA, var lite fornøyd når sommerdekka ble klar i går og skulle på idag! men men, får vel vente en uke til. Takk for skryt da Fornøyd med fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Bilde etter gårsdagens vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Pen bil ChristerM! M5 speil next? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 var ikke dette eg hadde i tankene når eg skiftet til sommerfelger for en uke siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Må få gjort noe med innkjørselen min. Må lakke fronten din å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Pen bil ChristerM! M5 speil next? Takk så mye Jeg vurderer det faktisk, men jeg synes den kler speilene som er på nå Strøken bilen din også. Hvilken eksos er det du har på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Keskin KT4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Veldig riktig den der Hvalabyn. Noen flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tenkte jeg skulle ta noen flere da jeg får nye dekk på bakfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 jag vs sjuer.. David mot Goliath Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå