bmwgrace Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 EGENTLIG nyvasket, men kjørte opp til Gardermoen Raceway og for de som har vært der, vet hvor möe det støver :/ De felgene var deilige gitt!! Hvilke felger er det, og hvor fikk du tak i dem?? Vet faktisk ikke. Låner de av broren min Lurer på om de blir kalt for CSL?
carlhaakon Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 er ikke disse her da? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /99003.jpg
spruddel Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Trodde du hadde ryddet opp i garasjen nå? Bare å få litt lys, fliser, løftebukk og diverse annet kos inni der, så får du gjemt en av bilene der
StigJ Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 EGENTLIG nyvasket, men kjørte opp til Gardermoen Raceway og for de som har vært der, vet hvor möe det støver :/ De felgene var deilige gitt!! Hvilke felger er det, og hvor fikk du tak i dem?? Vet faktisk ikke. Låner de av broren min Lurer på om de blir kalt for CSL? Hvitlakkerte Zito WP111 vel?
///Thomas Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Hvitlakkerte Zito WP111 vel? Der har du de vel ja! Digger dybden i de (spesielt bak)... Er ikke så mange konkave felger i et 35... Hadde passa bra på XD'en
liffi Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Må ha større plass! nice 300 euro utgave? Takker! Euro ja
RoaldJ Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 fikk ikke lasta bildene opp fra tlf igår, så legger dem ut idag jeg..
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ikke akkurat bilde som er tatt i dag, men film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå